Gå til innhold

julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bestemte oss for å lage til et hyggelig julebord hjemme for familien i år, og pappaen skulle ta med han eldste på 2,5 år i butikken for å handle.

Så han skulle da forklare han da han satt i korga at de skulle hande til julebordet.

Gutten ta jo selvsagt ALT så bokstavelig så han ropte ut i butikken: JA, MEN PAPPA, DA MÅ VI HUSKE Å KJØPE STOLER OGSÅ!! :P skjønte ikke at det var mat de skulle handle han vettu ;P

Her om dagen satt vi å så i et blad sammen da han så ei jente som spiste is. Hjemme hos foreldrene mine har de fryseren på boden sin, og det Vet han selvsagt godt. Så det første han spurte om da han så jenta var: har hun vært på boden hos mor hun også?

Da måtte jeg altså le.

Han har også begynt å interessere seg for dette med tiss osv. Så han sa til onkelen sin når han kom på besøk: mamma har to rumper hun, en forran å en bak.. hun har ikke tiss som oss, stakkars:P Da lo jeg godt.

Fruen til broren min satt i stua da han var her og leste i et blad da han kom bort: tante, kom så skal vi gå på badet å bytte bleie på DEG:P hehe. Mamma bruker sånne voksen bleier hun skjønner du.

Min sønn til sin far: kom an pappa så går vi ut å skrur sund bilen din.

Du skulle sett samboeren min datt sammen da altså.. ikke forventa av en så liten kar det altså:P

Burde vel begynne å skrive ned alt for det er jo SÅ arti å se tilbake på:)) Ikke alt man husker når man blir gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...