Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Er 37 uker på Torsdag. Fikk sjekka åpningen for en uke siden , pga premature rier . (heter det det?) Da var det 2 cm åpning , men mormunnen var fortsatt litt tykk . Er jeg moden da?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Er jo det, hvertfall det JM sa til meg =) Men det kan enda så lang tid.. er i uke 40 jeg, 3 cm åpning, moden.. men ingenting skjer :S
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 okei =) Så man er moden når man har åpning , selvom mormunnen fortsatt er litt tjukk? Forberedt på å vente! men håper ho kommer litt før ! Noe jeg kan gjøre for å prøve å sette i gang ting?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Sengevals ;D Har prøvd alt jeg da, men gutten min har grodd fast
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Det tipset liker jeg! hehe .. Men får alltid så himla vondt i magen/ryggen etter hver gang vi "bader" livmora, som jordmora kalte det . Kjennes ut som menssmerter , murrer liksom . helt forferdelig . Er det vanlig ?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Det er jo kjempebra hvis det kommer ;D Tegn på modning osv det =) Bare og valse videre da hehe!! Jeg hadde aldri stoppa da nei ;D
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Åhh! :D Men da får jeg gå å vekke sambo , vil valse litt Ha en fin fin natt. Og takk for hjelpen . =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå