Ville Vera Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 I hvilken prisklasse finner man en god brystpumpe? Noen som har link til noen settsider man kan bestille på, eller kan anbefale ett merke?
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Fra 800 kr og oppover må du nok. Jeg har god erfaring med medela mini electric. Full-pumpet sist gang.
Aima Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Dere som ikke er førstegangs; ville dere ha kjøpt pumpe før en har født - altså før en vet om en i det hele tatt kommer til å trenge det? Jeg tenker at kanskje klarer jeg meg uten - men samtidig er jeg litt nervøs for å plutselig desperat trenge en midt på natta når butikkene er stengt..
lille sprelle Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Har kjøpt en elektrisk en etter sterke anbefalinger fra garva mødre. Det går også an å få leid på apotekt.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Ikke kjøp pumpe før du vet om du trenger det, nei. Jeg lånte en enkel aventpumpe, som jeg brukte litt i en periode. Men vi hadde ikke ofte behov for at han skulle ta flaske, og jeg frøs melk fra melkeoppsamlere, det holdt til vårt behov. Om du får veldig brystspreng går det an å håndmelke også. Får du behov for å fullpumpe eller blir veldig avhengig av pumping, så er det helt sikkert en god investering. Men det vet du jo ikke før du har født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå