stratosen_er mamma_ Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 ååå så koselig at du tenker på meg:) det gikk veldig bra..så et hjerte som banka og et lite vesen som rørte litt på seg....så nå er jeg en hel del roligere...men tenker nå selvsagt på det innimellom at d kan gå galt..men føler at d er litt lettere nå... ser du noe kjønn? Det var i vertfall bare en inni der:) hva får du opp ang jobb/graviditet?? f.13.04.83 tusen takk:) klem
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 heihei....kommer opp gode svangerskapskort på deg fortsatt.....kommer opp empress og sola på alle spørsmål......så jeg får ikke noen svar angående jobb og kjønn......men får faktisk opp parkort på barnet ennå.....men det er jo ikke tvillinger da......så jeg får anta at det sier noe om at du har et godt kjærlighetsliv for tiden...... klem og lykke til videre framover.....
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 hmm...jaja.. kan jo kanskje vere at det kommer to tette barn?? eller?? kjærlighetslivet er så som så nå som jeg er litt redusert...orker ikke så mye så...men;) det er en tid for alt... tusen takk for lykkeønskninger.. klem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå