Gå til innhold

Hvorfor er dere her så mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakk om å bruke tiden fornuftig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....og en badehette?

Ikke lurt å kaste stein her inne.

Skrevet

jeg kan godt svare ærlig på den. jeg ungår og gjøre lekser på denne måten.

Skrevet

Jeg er her for at jeg ønsker å finne noen jeg kan gi 2 tette når sinnet mitt koker over:-)

Skrevet

Men er dere ikke veldig opptatt av sex? Er ikke natten tiden for å ha sex og ikke krangle?

Skrevet

Hvem vi? Du? Eller... du skulle jo ikke ha sex... Sånn det var;)

Skrevet

Dere andre, altså ikke meg....Jeg spør da ikke meg selv!

Skrevet

Det kunne jo hende... ;) Men forsåvidt så har jo egentlig du svart på det spørsmålet i en annen tråd.

Jeg har ikke diskutert sex, og ikke har jeg sex for tante er på besøk og i tillegg er jeg overtrøtt men klarer ikke sove, så derfor er jeg her nå.

Skrevet

Jeg kan jo forsvådt svare for enkelte, noen er mer opptatt av å snakke om sex, andre er opptatt av å ha sex. Noen gjør kanskje begge deler...Ikke så koselig å ha sex når hverken tante eller onkel er på besøk.

Skrevet

Jeg vet ikke helt åssen det er når onkel er på besøk, men sikkert ikke noe kjekt det heller, nei.

Men,HAHA... Nå leste jeg innlegget ditt på en annen måte "Ikke kjekt å ha sex når hverken tante eller onkel er på besøk" Er det da bare kjekt å ha sex når en av de (eller begge) er på besøk?

Ååååååå så overtrøtt jeg er;)

Skrevet

Hæ??? Du synes IKKE det er koselig å ha sex når HVERKEN tante eller onkel er på besøk? Du vil altså at enten tanta eller onkelen din eller helst begge to(?) skal være der når du har sex? Pervers du...

Skrevet

Hehe, litt trøtt ja =)

Skrevet

Hihi :) Ja, jeg tenkte kanskje noen ikke så innlegget ditt og trodde det var jeg som var morsom :) Nei, vi skrev nok samtidig. Ser vi har publisert med ett minutts mellomrom

Skrevet

Lov det når klokken snart er 2... Jeg lærer da aldri. Kommer meg ALDRI i seng før to, og har to turboer som krever min oppmerksomhet fra tidlig morgen. Hva skal til for å komme seg i seng til normal tid og faktisk få sove... DET er spørsmålet.

Skrevet

Ja, men man rekker å skrive mye på et minutt da! Hehe. Just kidding. Vi var like morsomme begge to,da. For jeg tror liksom ikke det hadde blitt skrevet noe i akkurat samme dur hvis det var noen andre som så innlegget først;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...