lille anne Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 hei hei. jeg er 6 uker på vei. når jeg stryker meg over et punkt på magen blir det meget ømt og jeg kjenner små illinger nedover. noen som har opplevd dette som kan svare meg på hva det kan være?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Dytter denne litt for deg så får vi se om noen vet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå