rosa og en blå Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hva barna mye sjuke etterpå? korleis sjuke\plager hadde de?
Pærefrø Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Gutten min fikk rs virus da han var 4 uker gammel.... Og så fikk han diagnose astma da han var rett over to år, men han barnelegen er ikke helt god da. sist vi var på kontroll, så hadde ikke junior gått på medisin på allefall 4 mnd, og da var han SÅÅÅÅ mye bedre sa legen, for astma medisinen virka kjempe bra....haha... Så i utgangspunktet så har han ikke hatt noe mer etterpå....ikke astma heller. Han går fremdeles ikke på medisin,....
mirredutt Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Snuppa mi på 3 mnd var innlagt på riksen i helga pga RS. Slik har hennes sykdomsforløp vært: Begynte å hoste litt på onsdag. Dro til legen på fredag for da hostet hun helt til hun ble blå. Var i fon form ellers og ikke feber så legen ba oss se det litt an og dra på legevakta dersom hun ble verre. Fredags kveld fikk hun feber (mellom 38,5 og 39,3), gråt mye og hostet en god del. Ikke så veldig ivrig på å spise heller. Lørdag tok vi henne med på legevakta for da hadde hun fortsatt feber, var slapp, hostet og pustet litt tungt. Ble lagt inn på riksen og fikk kjemisk adrenalin via inhalator hver tredje time. Dette hadde så bra effekt at vi ble skrevet ut på søndag. Hun hoster fortsatt ganske mye, men feberen er borte og hun er ikke noe særlig tungpustet. Spiser rimelig godt også. Med andre ord så har hun bare vært syk en knapp uke, så jeg vet ikke hvor lenge det vil vare og om hun event. blir plaget med mye sykdom etter dette. Ble litt langt dette ser jeg...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Vi kom hjem fra sykehuset igår, vært innlagt siden søndag med rs. Gutten min er 5 mnd, og han er fortsatt ganske dårlig. Spiser dårlig og er veldig tett i nesen. Merker at pusten hans begynner komme tilbake som før vi ble innlagt, slik brusete liksom.. er urolig for at vi le sendt hjem en dag for tidlig egentlig.men får bare se ann formen hans så får vi se.
rosa og en blå Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Takk for svar:) lykke til fremover:))) flere som det har gått lenger siden viruset herjet? guten min er sjuk hver 14 dag etter han fikk viruset. så lurer på om her er flere. er ikke noe gøy. han er sjuk i 14 dager so frisk i 14 dager,, så og si.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå