♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Lekte med pappa'n, så plutselig bae hang hodet og øynene var "vekke" La henne på gulvet og blåste på henne og da kom hun tilbake. Men hva i huleste var det????
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Aner ikke....men hadde ringt noen og spurt....liker ikke slikt:( Høres ut som epilepsi anfall forresten, men jeg er slettes ingen lege og så ikke selv hva som skjedde....som sagt over her: ring noen...legevakt f.eks
kua kalva,drektig igjen Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 hun har ikke spist rom kake? min fikk romkake når hun var liten å ungen ble rar, helt dritings å borte vekk, men hun kviknet til etter en liten stund, ble helt hysterisk. hvis det ikke er romkake krysser jeg fingra for at det ikke er noe alvorlig
Gøril og Jesper :) Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Romkake?? Hva er dette for no tull?? Høres mistenkelig ut som epilepsi, jeg ville ringt legevakten. Lykke til.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 seriøst, det med romkaka er ikke tull, bare lurte på om hun å hadde fått det i seg,må da være lov å spørre
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Dropp anfall var det første jeg tenkte på... Men ikke ta det til deg, er nok helt sikkert ikke det. Som alle andre sier, ring til legen du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå