Gå til innhold

Hva er greia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får jeg sikkert skikelig kjeft, så vil først si: jeg vet at ingen tvinger meg til å gå inn på profilene og se bildene til andre. Og dette er ikke ment for å provosere, bare mitt syn på en ting. Og jeg bare lurer på hvorfor....

Jeg er glad i magen min, og det er mannen min også. Men hva er greia med å ville se/vise magen til andre? Strekkmerker, tydelige blodårer, utstående navler, etc.. Jeg har (heldigvis) bare en påbegynnende utstående navel, noe jeg gjerne skulle vært foruten.

Elsker at magen vokser og mannen min får stryke på og se på så mye han vil. Gøy og fint å se at den forandrer seg og vokser, men kan dere ikke vise bilder MED en tynn genser feks? Er ikke mange mm det er snakk om.

Jeg får kommentarer på at jeg har kjempefin gravidmage nesten hver dag. Men jeg drar ikke opp genseren min sånn at de skal se det og si det! Har jo tatt noen bilder uten genser selv, men de er til oss hjemme. Og jeg er heller ikke av den flaue typen når det kommer til kropp, tvert imot! jobber også som sykepleier, så har sett verre ting.

Bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svar på spørsmålet ditt, hvorfor liksom...... Det er vell fordi vi er forskjellige og godt er det. Heldigvis tenker/ gjør vi ting forskjellig. Selv syntes jeg det er fantastisk/ fint å se en gravid mage, med eller uten tynn genser. Hvor for ikke?

Skrevet

Alle har rett til synes hva de vil om denne saken, men selv synes jeg at en gravid mage er noe av det vakreste som finnes! Med strekkmerker, utstående navle og hele sulamitten! Og jeg synes man skal få lov til å strutte og vise den så myeman vil, også på bilder her på BIM:-)

Dette er en side for gravide, og store struttende mager (eller små mager for den saks skyld) er en del av pakken;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...