Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hva nå? Noen forhåndsregler man skal ta? Hvor lang tid tar det som oftest før det skjer noe mer, og evt hvordan begynner fødselen etter dette?
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Det kan ta en dag, det kan ta en uke. Slimproppen sier ingenting om hvor nære fødselen er. Slimproppen kan til og med dannes på nytt igjen. Men lykke til )
sydilla Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 kan ta timer, dager eller uker... har gått med 3 cm åpning i snart to uker. Så lenge vannet ikke er gått er det ikke noe spesielt man behøver å tenke på. Fødselen kan starte på like mange ulike måter som hvis proppen ikke har gått, men rier om øker, rier som bare starter bang med 5 min mellom, vannet kan gå, du kan få en tegningsblødning osv.
Lillas nr 3 Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Slimproppen min gikk på fredag,men jeg kjenner ikke noen tegn på fødsel.Dette blir min tredje fødsel og jeg har ikke merket noe til proppen på de to første. Jeg fikk beskjed fra jordmor at jeg skulle holde meg unna bassenget da...Vi er i bassenget hver onsdag sammen med barna.Litt trist at jeg ikke kan det da for i dag skulle være første dag hvor både jeg og min mann skulle bli med.Han jobber på nordsjøen+at han har andre planer innimellom....Dessuten hadde jeg håpet at varmen kunne sette i gang noe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå