Gå til innhold

Krangletreff i Drammen, HÆ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når drar du tilbake til Syyyyden da?

 

Vet at det er et treff på fredag, men ikke krangletreff akkurat.

Skrevet

Ja!

 

(Men ikke hvis det kræsjer med "Cæsar". Da går det ikke.)

Skrevet

Hva slags treff da? Og hvem?

Hvis du og flatmuggene dine kommer, kommer IKKE jeg jaffal!

Skrevet

Nei, for da måtte du jo innrømmet at mine er større enn dine. Hah!

Skrevet

Det er vanlig treff på fredag (men intet krav om å medbringe unger:p)

Kl 12 på Glass.

 

Det er også vanlig treff på onsdag på Lizzys og Lekeland 3 feb.

 

Men hadde vært moro å truffet noen fler enn den vanlige "klubben", kanskje noen med litt fraspark i sleivsparkene:p

Skrevet

Er're meg du sier har flatmugger eller? Det vil jeg ha meg frabedt takk! Ellers forklarte tillab det godt nederst her. Vil da ha invitasjon på FB eller?

Skrevet

Ja gjerne, og JA det var deg jeg kalte flatmugger. Ellers skulle jeg gjerne sett'a "Digre mugger" for å bevise at mine er digrere.

 

Fredag er jeg i Oslo hele dagen nesten, men helga fri?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...