Turid Laila Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Når drar du tilbake til Syyyyden da? Vet at det er et treff på fredag, men ikke krangletreff akkurat.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Ja! (Men ikke hvis det kræsjer med "Cæsar". Da går det ikke.)
Patetica fåkksi Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 Hva slags treff da? Og hvem? Hvis du og flatmuggene dine kommer, kommer IKKE jeg jaffal!
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Nei, for da måtte du jo innrømmet at mine er større enn dine. Hah!
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Det er vanlig treff på fredag (men intet krav om å medbringe unger:p) Kl 12 på Glass. Det er også vanlig treff på onsdag på Lizzys og Lekeland 3 feb. Men hadde vært moro å truffet noen fler enn den vanlige "klubben", kanskje noen med litt fraspark i sleivsparkene:p
Turid Laila Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Er're meg du sier har flatmugger eller? Det vil jeg ha meg frabedt takk! Ellers forklarte tillab det godt nederst her. Vil da ha invitasjon på FB eller?
Patetica fåkksi Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2008 Ja gjerne, og JA det var deg jeg kalte flatmugger. Ellers skulle jeg gjerne sett'a "Digre mugger" for å bevise at mine er digrere. Fredag er jeg i Oslo hele dagen nesten, men helga fri?
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 JEg har sikkert størst mugger om dagen uansett:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå