Gå til innhold

kneppelyd/knettelyd !samme som 3.Trim

Anbefalte innlegg

Skrevet

det kom en sånn lyd fra magen min nå :s

Hva er det?? har sett noen har skrevet om det før,men husket ikke hvorfor den kom,eller hva den kommer av?? noen som kan svare??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt sånn lyd fra magen min de to første gangene jeg gikk gravid. Da jeg nevnte det for jordmor på føden rett før fødsel, så hun ut som om hun aldri hadde hørt om det før, så det lurer jeg også på. Noen??

Skrevet

*dytter* denne her jeg da ;p

Skrevet

Skjønner ikke det der jeg....

Flere som har fått beskjed om at det er leddene til barnet, men da jeg spurte jordmora mi om det, så så hu rart på meg! For det kunne iallefall IKKE være leddene, pga alt er brusk der inne enda.

Men hu hadde aldri hørt om slik knepping hu heller!

hmmm.......

Skrevet

sånne lyder kommer det fra magen min også! Akkurat samme i dette svangerskapet som i forrige... jeg har tenkt at det kanskje er huden på magen som sprekker litt eller noe...for jeg har desverre fått noen strekkmerker... ingen som vet altså? dette har jeg glemt å spørre jordmor om.

Skrevet

Det kommer knekkelyder fra meg også, og jeg har ikke strekkmerker, så det kan det ikke være. Men jeg har trodd det er mine ledd som knekker jeg. Føles som det kommer rett under magen, kanskje ved hoftene.

Skrevet

dette var da mystiske greier... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...