Gå til innhold

Hvilke flasker er best og hvorfor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har nå synspunkter og gjerne skriv hvorfor!!:)

Og er det er noen som vet hvilket merke det er på pumpene på sykehuset?? Og hvor skal man henvende seg for å få lånt en???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vell, vi prøvde Dr. Brown sine flasker den første tiden, siden alle sa de var så bra, at barnet ikke fikk i seg luft av den osv. men det var ikke helt sannheten her i gården for å si det sånn. Rapa like mye (og gulpa) av den flaska som med andre flasker.

+ at det er mye mer jobb å vaske de flaskene siden det er flere deler.

Gutten vår er storfornøyd med Avent flaskene. Enkle å rengjøre er dem også!:-) Så avent er en sikker vinner her ;-)

Skrevet

jeg har forskellige flasker men liker Mam sin best, fordi det er ventil i bunnen av flasken, så smokken ikke blir flat, men Nuk er også ok.

Her får vi låne pumper på helsestasjonen, vet ikke helt hvilket merke.

Skrevet

er veldi fornøyd med avent flaskene.. enkle å bruke og vaske :) store så små :) så kan du og kjøpe flaske sterilisator i samme merke og putte i micro. så sleppe du å koke dei. mye lettere :)

Skrevet

Her bruker vi for det meste Dr.Browns sine flasker. de med minst smokk,som er lik Sano som du får kjøpt i de fleste matbutikker. Veldig kjekt at de slipper til luft slik at smokken ikke blir flat,og har heller ikke opplevd at de lekker.Men datteren vår raper nå av den flasken likeså mye som av de andre. Syns Avent sine lekker så ofte,du må liksom finjustere lokket så mye syns jeg,brukte den til eldstejenta. Men ikke fornøyd,dessuten syns jeg smokken på avent sine er så stor,og at det blir så mye smatting helt ytterst på smokken. Det er ihvertfall mine synspunkter!

Skrevet

Vi bruker både NUK flasker og MAM flasker. Begge deler funker fint her. Bruker NUK fordi de passer til brystpumpen jeg har (Medela), samme merke som den de hadde på SØF hvertfall.

Eller så tror jeg du kan leie pumpe hos ammehjelpen.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...