minime&spire Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 hvordan går jeg frem? må jeg gjøre det nå? er 12 uker på vei.
lana<3 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har ikke søkt fødeplass noengang men jeg husket det var stor diskusjon om kvinnene som skulle føde på ullevål eller a-hus...husker ikke hvilket av dem og der måtte dem søke tidlig for å få plass...er det en av disse du skal føde på???
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg søkte på fødeplass på Ullevål før jul alt, og jeg fikk avslag pga dårlig kapasitet. Men jeg har klagd, og håper på positiv tilbakemelding.. Pluss at terminen min var skrevet en mnd tidligere enn jeg egentlig har.. (rare legen min..)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Det gjør vel legen din? Min lege har iallefall søkt det og om ul da jeg var på kontroll i uke 7 uten at jeg har sagt noe om det :-)
NormaJean Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 jeg søkte selv på fødeplass på Riksen og fikk postivt svar 3 dager senere. Var kun i uke 6 da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå