Trulto*Prins&Spire* Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Finner ikke noen oppskrifter på nettet hmmm, har ikke rømme, men creme fresh.. Hva i alle dager kan jeg mixe sammen da??
**Min nydelige Milla** Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Da ville jeg tatt frem det du har av krydder og blandet i creme fraiche.. hvitløk, blandingskrydder, eller du har ikke litt tacopulver du kan ta i da? Så kan du jo ha det kaldt som en saus ved siden av.. Da blir det ikke tørt Det er det jeg ville gjort om det var det jeg hadde hatt..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Har du fløte? Jeg steker ofte kyllingen i smør, og masse krydder, og på slutten heller jeg over fløte og litt melk, blir kjempe godt:) Tengærn`te saus da se;) Eller,skal du ha det til noe spesielt kanskje?
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 nei.. har bare laget her hjemme.. nei, jeg pleier alltid ha taco krydder, men selvfølgelig tomt nå da Hmm, bruke fra pannen var ikke så dumt, hmmm.. har ikke fløte nei hmm, tenke tenke.. Takk for gode forslag forresten!!!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 creme fraiche og buljong halvt om halvt pluss krydder.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Kokes på svak varme i 10 min :-) ha gjerne i løk og paprika også.
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2008 ok, ja, en eller annen plass tenkte jeg buljong :D men da prøver jeg det :D er nå bare en rask sen middag, bare kjedelig når den blir så tørr :D takk =)
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2008 aha, hehe.. ja, løk og paprika har jeg :D takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå