Gå til innhold

så forbanna ensomt til tider...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det sånn? Selv om jeg studerer å er på skolen noen dager i uken, å er litt rundt på besøk på dagene, så når kveldene kommer er det så ensomt... Savner sånn å kunne gå å trene, stikke innomj en venninne en haltime på kaffi osv, alt jeg kunne før.. Koser meg kjempemasse me babyen min, men det blir laaange kvelder... Selv om jeg har nok å gjøre, rydde, studere, osv, så kjeder jeg meg rett å slett på kveldene, rastløs. Ikke hver kveld men ofte, er til å bli litt tullete i hode av syns jeg, noen fler som kjenner seg igjen og har lyst å fortelle litt om sitt liv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likedan som deg. På dagtid er det full rulle hele dagen, men når ungene har lagt seeg for kvelden siger ensomheten på.

Jeg har heller ingen venner her jeg bor, så har ikke så mye sosialt liv egentlig ( de droppet meg en etter en når jeg fikk mitt første barn ) Nærmeste venninne bor hele 4 timer unna, så det er ikke lett å bare ta seg en tur heller.

På kveldene blir jeg sittende å lese lekser, rydde, og sitte foran tv/pc... Ikke akkurat drømmelivet til en på 25 år.... Jeg har heller ikke kjennskap til noen andre som er i samme situasjon som meg, så til tider kan jeg være veeeldig langt nede ( siden tankene kommer når det blir stille irundt meg )

Det er tungt, men har man små barn så har man jo grunn til å glede seg over dagene. Er glad for å ha de rundt meg, så jeg slipper å gruble så mye på dagtid også.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...