Gå til innhold

Er det flere som har menn som


Anbefalte innlegg

Skrevet

jobber som byggningsarbeider? Min gjør det å skylder derfor på at han er for sliten til å hjelpe til hjemme. Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei - ville selvfølgelig aldri vært sammen med en bygningsarbeider.

 

altfor slum og lavstatus.

 

har kun vært sammen med menn som er enten advokater, siviløkonomer eller leger.

 

 

Skrevet

Er vel mer at du TROR du har vår sammen med de! Du er garantert en person som folk ser på som pest og plage! Stakkars deg! Ingen som tror at noen som deg har vår det vøtt!

Skrevet

Er sammen med en tømrer som gjør MINST like mye som meg med barn og hus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...