Gå til innhold

Hva slags stelleveske har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som vesla snart er 1 år, så merker jeg at stellevesken jeg har (Simo) er alt for stor. Jeg trenger ikke ha med så mye lengre, litt mat og drikke, et par bleier, lommebok, mobil, nøkler etc.

Så da lurer jeg på, bruker dere stelleveske lengre, og i så fall hva slags? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kommet til den alderen enda, datteren min er snart 7 mnd......MEN jeg vil tro at jeg bare tar en av mine vanlige litt store vesker senere, når jeg ikke trenger så fryktelig mye utstyr lenger...

 

Gleder meg litt til å kunne bruke mine vesker igjen...leeeeeenge siden nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...