Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Nå som vesla snart er 1 år, så merker jeg at stellevesken jeg har (Simo) er alt for stor. Jeg trenger ikke ha med så mye lengre, litt mat og drikke, et par bleier, lommebok, mobil, nøkler etc. Så da lurer jeg på, bruker dere stelleveske lengre, og i så fall hva slags? :-)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Har ikke kommet til den alderen enda, datteren min er snart 7 mnd......MEN jeg vil tro at jeg bare tar en av mine vanlige litt store vesker senere, når jeg ikke trenger så fryktelig mye utstyr lenger... Gleder meg litt til å kunne bruke mine vesker igjen...leeeeeenge siden nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå