Blind Gudinne Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Da ser det jammen meg ut til at Andreas skal bli storebror,da! Var vel kanskje ikke 100% planlagt, men pytt pytt..... Krysse fingrene nå..... =)
Joikaboll@ Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Gratulerer og velkommen tilbake, har ikke sett deg her på en stund nå.
Blind Gudinne Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 Har vært innom titt og ofte, men mest som "kikker". Klarer jo ikke å legge denne siden heeelt bak meg, da =)
WP-TLogPeanut Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Oida, gratulerer så masse da Krysser fingrene vettu
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 så koselig!!!! gratulerer så mye kjenner at jeg blir litt misunnelig jeg rister *overrasketovermegselv* på hodet:):):)
Blind Gudinne Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2008 Takker og takker. Er veldig spent på om dette i første omgang "funker". Hadde 2 SA før Andreas satt.... Og det haster egentlig litt med å få en til. Fikk diagnosen Bechterew nå i høst, og får ikke medisiner mot dette FØR jeg er ferdig med barn nr 2... Men dette stopper ikke meg altså! Hva man ikke kan gjennomgå bare for å få oppleve den spesielle tiden... og det magiske øyeblikket med nyfødt baby på magen.... ( klisjeéne svulmer her!)
mei&mi + marcus :) Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 Gratulerer!! Håper det går bra.. Bittelitt misunnelig her ja..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. januar 2008 #12 Skrevet 23. januar 2008 gratulerer med spiren din, når har du termin
*Rutletutt* Skrevet 23. januar 2008 #14 Skrevet 23. januar 2008 Gratulerer så masse og lykke til med svangerskapet:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå