Gå til innhold

Oi... hm... positiv test, gitt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ser det jammen meg ut til at Andreas skal bli storebror,da!

Var vel kanskje ikke 100% planlagt, men pytt pytt.....

 

 

Krysse fingrene nå..... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis så mye :o)

 

 

Skrevet

gratulerer :-)

Skrevet

grattis da:)

Skrevet

Gratulerer og velkommen tilbake, har ikke sett deg her på en stund nå.

Skrevet

Har vært innom titt og ofte, men mest som "kikker". Klarer jo ikke å legge denne siden heeelt bak meg, da =)

Skrevet

Oida, gratulerer så masse da ;)

 

Krysser fingrene vettu ;)

Skrevet

så koselig!!!! gratulerer så mye

 

kjenner at jeg blir litt misunnelig jeg rister *overrasketovermegselv* på hodet:):):):):)

 

 

Skrevet

gratulerer :D:D lykke til!

Skrevet

Takker og takker.

Er veldig spent på om dette i første omgang "funker". Hadde 2 SA før Andreas satt....

Og det haster egentlig litt med å få en til. Fikk diagnosen Bechterew nå i høst, og får ikke medisiner mot dette FØR jeg er ferdig med barn nr 2...

 

Men dette stopper ikke meg altså! Hva man ikke kan gjennomgå bare for å få oppleve den spesielle tiden... og det magiske øyeblikket med nyfødt baby på magen.... ( klisjeéne svulmer her!)

Skrevet

Gratulerer!! :) Håper det går bra..

Bittelitt misunnelig her ja.. ;)

Skrevet

gratulerer med spiren din, når har du termin

Skrevet

Gratulerer så masse!! :)

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til med svangerskapet:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...