Gå til innhold

Heath ledger er DØD!!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, så trist... En datter på 2 år også. Noe så grusomt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nesten så jeg fikk lyst til å gråte en liten skvett jeg (hormoner vet dere...) han var en god skuespiller som valgte sine roller med omhu...

blir litt oppgitt av nummer fem på vei som virkelig ikke har peiling på film,men sånn blir det vel fort når man har fire barn i huset...(fyi: lindsay lohan er et kokainvrak og ikke spesielt god skuespiller,litt snevert valg av filmsjangre..)

eneste jeg kan være enig med nr.5 på er at det er veldig få kvalitetsskuespillere som er profilert i Norge,men det finnes sikkert en hel drøss av de som bare ikke har fått vist seg frem enda...

men tilbake til kjekkasen,folk har vel spekulert i om det kanskje har vært mer eller mindre planlagt en stund fra hans side...??takket nei til masse roller,brutt forlovelsen med Michelle Williams i september ifjor...mye som tyder på at Hollywood nok en gang har drevet en god skuespiller langt over sine grenser...tragisk...

R.I.P. Heathy

Skrevet

en flott mann og skuespiller som er død...

synes enkelte ting er latterlige her nå,som å diskutere om han var a,b eller c skuespiller...

mannen ble da i alle fall oscarnominert for sin rolle i brokeback mountain....

nei... min sympati går til han venner og kjære...

ps... når jeg var yngere og vi jentene så patrioten var han det kjekkeste som gikk i 2 sko.. knis..

Skrevet

okey okey...nå trodde jeg nesten jeg forstod hva du mente..

men LINDSEY LOHAN SOM A-SKUESPILLER????

Poenget er jo ikke hvor mye mediastyr de har rundt privatlivet sitt,men deres prestasjoner som skuespiller...

hvis det er medianarkiser du er på utkikk etter så er det jo ikke rart man har forskjellige synspunkter...

Nei, Heath Ledger er nok et kjent navn for de aller fleste som har sett filmer de siste årene...nydelig skuespiller med evnen til å få budskapet til filmen ut til publikum.. er ikke mange av filmene hans man ikke har felt en tåre eller to i nei....

sukk...

og rollen hans i brokeback mountain var helt fantastisk!!!!

nydelig film...

Skrevet

Vil bare fortelle at mitt innlegg vedrørende c-skuespillere etc IKKE handler om filmer, men om nettopp skuespillere.

Det finnes et drøss av skuespillere som sikkert gjør gode prestasjoner i enkelte filmer og ja jeg vet at nevnte film fikk var nominert til oscar, noe Ledger også var for nevnte rolle. Samtidig skal det sies at det å få Oscar ikke er ensbetydende med a-b-eller c status.

For de spesiellt intereserte så vet de aller fleste hvem vedkommende er/var, men for oss andre som ikke er mer enn vanlig interesert i film er det slettes ikke sikkert at man vet hvem vedkommende var.

Å tillegne meg at jeg ikke har peiling på film fordi at jeg ikke har hørt om en enkelt skuespiller(hadde hørt om han altså), som ikke var nok kjent for meg slik at jeg faktisk ble nødt til å søke på internett for å finne ut hvem det var, hvilke filmer osv, med den begrunnelsen at jeg har 4 barn er direkte usaklig av deg Zikosu. Til din orientering så er mine barne henholdsvis 10, 12, 14 og 20 år så at det skulle forhindre meg i å se film kan jeg ikke skjønne.

Når det gjelder lindsay Lohan og kokain vrak er jeg forsåvidt ikke uenig i det, men jfr nyhetene i dag så er døsårsaken til Ledger; narkotika. Og denne mannen har en 2 års gammel datter så å rakke ned på andre "narkovrak" for å helliggjøre et annet som tross alt har en lite barn vitner om trangsynthet og manglende evne til å forstå virkeligheten som vi snakker om.

Altså; i mine øyne er en skuespiller en a-b-c skuespiller ut ifra gjennkjennelsesfaktoren som igjen vil si at dersom jeg hører et navn på en skuespiller så skal jeg si, jo han/henne hun i den filmen osv.

Så for noens øyne kan det hende at Ledger var en a-skuespiller men altså ikke i mine.

Av 1000 skuespillere knyttet til Hollywood er det i MINE øyne ca 15-20 a-skuespillere

21-100 er b-skuespillere

og 100-500 er c-skuespillere

resten er ikke i den kategorien en gang.

Dette er min mening og andre får ha sin........

Skrevet

Ja dette var trist :( Tror nok de aller fleste visste hvem heath ledger var. Og hvis ikke, så var det ihvertfall ikke fordi han ikke var kjent nok hehe.. Han var nok en a skuespiller ja. Hva vi synes om dem personlig har ikke noe med a,b, c rang å gjøre. Jeg har ikke sett så mange filmer med han jeg heller, men har fått med meg at han var en flott skuespiller og veldig kjent. Sier kanskje litt det også at man vet hvem det er selv om man ikke har sett så mange av filmene. Tilogmed mora mi vet hvem dette er hehe. Likte casanova veldig godt og brødrene grimm. Synes det er så trist at alle disse unge dør..

Skrevet

Oooh... LOVED him in Casanova!!

Hollywood har mistet en stjerne...

Skrevet

ok. så DET er liksom urtragisk? Hva med at Oslo har den høyeste herointettheten i VERDEN? Og også høyest dødsrate av overdoser?

Er det verdt en hysterisk overskrift?

Jammen bra vi sender penger til Afganistan, så de har råd til å opprettholde heroinplantasjene sine!!

Skrevet

Com'an... Lindsey Lohan??!! Du kan jo ikke sette ho i samme setningen som stjernespillere som M.Streep, T. Cruise, N. Kidman, J.Roberts og H.Berry...

Heath Ledger stiller laangt over Lohan!! Hehe - der tok jeg meg en høy en! ;-D

Skrevet

Det er klart dette er en viktig tråd! Bare se på DiB, der kom det ØRTEN tråder i går...

Skrevet

Ante ikke hva denne fyren het, men samtidig som han da valgte å gi blaffen i familie, venner og DATTER- så gikk det et meget godt program på Nathional Geografic.. Om nettopp verdensproblemer..

så at èn tar livet sitt syns ikke jeg er verre enn det heroin problemet vi har her i NORGE:

Få legalisert all narkotika, del ut på respept. Dermed har man spart mange utenforstående mht ran, vinningskriminalitet, prostitusjon ol. Dessuten vil rekrtutteringen bli vanskeligere da man ikke "trenger" halliker, pushere ol.

VI HAR MYE HØYERE DØDELIGHET ENN NEDERLAND!! Og der er det ikke reseptbelagt engang!!

Skrevet

Jeg fikk helt sjokk jeg når jeg leste på nettavisen.

Han var en flink skuespiller, og det er synd at han er død.

Skrevet

litt...okei helt utenom tema her...men leste innleggene til japp og kan være delvis enig...men som jeg har skjønt det er det USA som har skyld i at opiumplantasjene i Afghanistan har blomstret opp igjen...før 9/11 hadde nemlig Taliban klart i stoooor grad å ødelegge det meste av den produksjonen,men så kom Bush og hans menn marsjerende inn og ga blaffen i det,de var bare interessert i hevn...og det er visst ikke første gang noe sånt har skjedd...

og til nummer fem på vei:

beklager om jeg fornærmet deg på noen som helst måte,men utfra nicket ditt vet man jo ikke hvor gamle barna dine er og jeg sjekket ikke profilen din før jeg uttalte meg...det var vel en noe forhastet beslutning fra min side...men med godt grunnlag,jeg kjenner opptil fler som har blitt fullstendig grønne angående andre ting enn det som foregår hjemme etter at de fikk barn...

til slutt må jeg bare legge til at det er vi som avgjør hva slags KJENDIS-status en person har,men at det er bransjen som avgjør SKUESPILLER-statusen...det er to vidt forskjellige ting...

Ex: L.Lohan - a-kjendis, a/b-skuespiller

H.Ledger - b/c-kjendis, a-skuespiller

Skrevet

Hvem er død? aldri hørt om . Og da kommer det inn igjen at, jeg ser masse film, mer enn de fleste. Og har tydeligvis ikke festet meg til skuespilleren. Fordi som over her. Er det ikke prestasjoner til å få skuespillern til å være Bra nok for meg. En C-skuespiller her også

Men trist endå

Skrevet

Greit nok at han var en ok skuespiller-men han var også tydeligvis ute på kjøret da...nok en narkis som takka for laget..

Skrevet

Klart han er C-kjendis når så mange ikke vet hvem han er. Ikke noe å diskutere det.

Det er jo ingen her som hadde spurt "hvem er tom cruise" om det var han som var død...

Skrevet

Om det er folk som ser en del på film -ikke bare leser SE & HØR, så vet man at Heath Ledger ikke blir ansett som en C-kjendis i Hollywood i hvert fall. Det at han ikke kan sammenlignes med Tom Cruise er vel KUN fordi han ikke har vært i bransjen så lenge (eller kommet med så mange sprø uttalelser :-) ).

En oppadgående stjerne som jeg er trist for at jeg ikke får se mer til på film... min mening i alle fall.

Skrevet

narkis???

hvor mange typer medisinske tabeletter og piller har dere i hjemmene deres??

det var funnet fem forskjellige typer totalt hjemme hos han..alle lovlig reseptlagt pga lungebetennelsen og søvnproblemer...

herregud,har maaaange flere forskjellige typer selv her hjemme.....

nei,la oss nå bare vente å høre hva den endelige odubsjonen sier før vi hyler ut noe....

Skrevet

Det er forskjell på å være A-kjendis i USA og A-kjendis her i Norge da :)

Jeg visste først hvem han var da jeg leste om han og koblet ham til filmene.

Uansett: trist når en ung mann dør så tragisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...