Gå til innhold

Balooa & apestreken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger Spania-hjelp! Kan jeg utnytte de vakre og vise litt....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig!

Jeg kan ikke et kvakk spansk, og skal forsøke å finne et treningstudio jeg kan benytte meg av når jeg er der på ferie. Ønsker meg et ukepass eller noe tilsvarende, og pris er helt irrelevant. Jeg skal til et sted rett ved Torrevieja og har leiebil, så jeg regner med at jeg kan finne noe innen rekkevidde!

Finnes det noen bra treningsentre du kan anbefale, og som muligens kan svare på min engelske forespørsel? :o)

Skrevet

Jeg kjenner desverre ingen eller intet i Torrevieja, som er ca to og en halv time fra oss, og kan heller ikke anbefale spesielle treningsstudio-kjeder siden jeg faktisk aldri har sett det i Spania...- MEN:

Hvis du vil kan du fortelle meg hva du vil skrive til dem i mail og jeg kan oversette, siden det ikke er så alt for ofte at man finner spanjoler som er stødige i engelsk. Kan jo selvfølgelig legge til i mailen at du har fått dette oversatt, og ikke kan spansk selv. Og jeg kan oversette eventuelle svar fra dem!

Og muggis; du bare kaller meg billig fordi jeg har digrere mugger.

Skrevet

Så bra! Da må jeg bare finne et studio først.

Jeg har vel aldri sett noen treningskjede i Spania selv, og jeg pleier å legge merke til sånt.. Da stemmer det nok at det ikke finnes!

Roper på deg igjen jeg :o)

Skrevet

Har du ikke, så! Mine er de digreste, i evigheten, amen.

Skrevet

*kremt* Jeg slår dere begge lett! Haha

Skrevet

NEI tenk dem er ikke det!

Skrevet

Og hvis du er født i 1981 på orntli' er det mulig jeg kjenner deg.

Hvilken videregående gikk du på? (om du kom så langt?)

Skrevet

Jeg gikk på Frederik II.

Som ikke er i Drammen, men i Øssfåll. Det er nemlig der de dyrker frem oss med eksepsjonelt store mugger, serru.

Skrevet

Måtte bare blande meg inn her. Jeg bor selv i Alicante området, og jo da det finnes treningskjeder her i Spania også. Blant annet har vi Holiday Gym som er en kjede.

I Torrevieja-området er det flust med treningsstudioer (gimnasios). Sender deg en link og så kan du sjekke hvilket som ligger nærmest der du skal bo. Må bare si deg at det er vanskelig å få til kun 1 mnd pass på treningsstudioene her nede. De krever som regel minst 3 mnd samt innmeldingsavgift. Men det er jo lov å prøve.

http://www.paginasamarillas.es/resultados.asp?activ=gimnasio&prov=ALICANTE&loca=torrevieja&pgpv=1&mode=listadir

Skrevet

Holiday Gym birde jo tilby trening til turister! ;o)

Takk for svar! Sjekket linken, og står litt fast med tanke på spansken... Men det var et skritt videre. Er veldig oppsatt på å finne noe, og da går det som regel bra!

Skrevet

Turist-trening: ser for meg en gruppe 60-åringer med pannebånd og grilldresser.

Coliseum

Actividades que desarrolla: Step, Fitness y Aeróbic.

Instalaciones de las que dispone: Sauna, Rayos UVA, Gabinete Médico, Centro de Estética y Tienda de Nutrición.

Dirección: C/ Jaime Mª Buch, 2 CALLEJERO | Localidad: Alicante | Telefono: 956132329 | Email: [email protected]

----------------------------------------------------------------------------------

Gimnasio Fercor

Actividades que desarrolla: Gimnasia de mantenimiento, Fitness y Yoga.

Dirección: Av. Slamanca, 8 Bajo CALLEJERO | Localidad: Alicante | Telefono: 965 12 65 10 | Email: [email protected]

----------------------------------------------------------------------------------

Quo Fitness Club

Actividades que desarrolla: Aeróbic y Musculación

Instalaciones de las que dispone: Sauna, Cafetería, Sala de Masajes, Rayos UVA, Tienda Deportiva y Tienda de Nutrición.

Dirección: C/ Actor Arturo Lledó,3 CALLEJERO | Localidad: Alicante | Telefono: 965116319 | Email: [email protected]

---------------------------------------------------------------------------------

Gimansio Sport Área

Actividades que desarrolla: Karate Shotokan, Aeróbic, Mantenimiento

Instalaciones de las que dispone: Sala cardiovascular y de musculación, Tatami, Asesoramiento en Nutrición

Dirección: C/ Escultor Ribera Girana, 23 CALLEJERO | Localidad: Pilar de la Horadada | Telefono: 619183127 | Email: [email protected]

------------------------------------------------------------------------------

Elche Squash Club

Actividades que desarrolla: Squash, Aeróbic, Taekwondo, Spinning, Aero Tae Box, Musculación, Gimnasia de Mantenimiento, Cardiovascular, Capoeira, Escuela de Natación y Gimnasia Acuática.

Instalaciones de las que dispone: 6 pistas de squash, Sala de Musculación, Sala de Spinning, Sala de Aeróbic, Sala de Artes Marciales, Piscina climatizada (10 x 15 m.), Sauna, Jacuzz, Rayos UVA, Estética, Sala de Masajes, Cafetería, Pista de Hielo, Campo de Futbol y Tienda Deportiva

Dirección: C/ Mallorca,37 CALLEJERO | Localidad: Elche | Telefono: 965453446 | Email: [email protected]

----------------------------------------------------------------------------

Du ser email-adressene dems, og kan sende følgende:

Hola, he visto sus datos en internet. Voy a estar una semana de vacaciones en Alicante y me gustaria saber si se pueden comprar bonos por dias o una semana. Gracias.

(Det er noe sånt som hei jeg har lest om dere på internett, skal være på ferie en uke og lurer på om dere også tilbyr dags / ukesmedlemskap.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...