2gutter:) Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Har lest at gjerne er ganske tørr nedentil før mens,stemmer det? Hvordan var det for dere?Var dere "fuktigere" den mnd dere ble gravid å ikke fikkmens?Venter mens om 4 dager ca men har økt utflod, å har nesten kjentes ut som mens er kommet, men er ikke det. testa neg i dag 4 dager før,vet det er litt tidlig. men kan ikke huske at jeg har hatt så mye utflod de forrige mnd.. Sikker bare innbilning. men men:) LOV Å HÅPE!!
miobell Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 hei jeg er selv 5+2 og testet positivt forige uke, mandagen :-) Uken før IKM hadde jeg økt utflod husker jeg... helgen før IKM oppdaget jeg masse tykkere,hvit luktfri litt klumpete utflod. Dette var nok soppinfeksjon tenkte jeg og tok canesten salve, gikk over på to dager... (sorry detaljer) Men ja, jeg hadde videre økt utflod fram til IKM og har det ennå... Så det KAN jo være... ;-) uten å gi det for store forhåpninger. Krysser fingrene for deg i allefall! :-)
lana<3 Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Man blir vanligvis tørrere før mens ja og jeg har vært tørr rett før mens hver eneste mnd unntatt de to siste mnd for da var jeg gravid.... Hadde også masse tykk hvit utflod....og denne skal jeg ha i ni mnd til....forhåpentligvis du også....når skal du teste?? jeg testet pos 5 dager før ikm:)
2gutter:) Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Håper at jeg er gravid nå!! Skal teste fredag men tviler på at den er pos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå