tryllepike * lykkespirer* Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 men svak....så klarer ikke helt å ta det inn...men en tynn liten strek viste seg nå på kveldsurin. men det kjipe er at jeg tok to glass rödvin for jeg var sikker på at mensen kom og nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet.................... håper det går bra
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Det går nok helt fint:) Gratulerer såååå mye!!! Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet:)
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 GRATULERE SÅ ,MASSE:) lykke til videre md svangerskapet:)
Dotten Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Det går nok helt sikkert bra ang. et par glass rødvin. Mange barn som blir laget i "fylla" Gratulerer så masse og lykke til. Sier som så mange andre, en strek er en strek
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 HEPPHEPP:) Gratulerer med spiren:) Kos deg med voksende mage og send litt babystøv vår vei;)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2008 tusen tusen takk!!! Tok en digital test nå og den lyste gravid med en gang. klarer ikke å tro på det jeg....må venne meg til tanken, tenker bare at..jaja..dette kan jo gå galt også. Vært litt mye på sidene her tror jeg! Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå