Gå til innhold

PILA

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ikke litt politisk ukorrekt å legge ut bilder av barna sine til offentlig skue på internett?

du vet at politi, barnevernet etc advarer mot det? stikkord: overgripere, pedofile, bilder som ALDRI forsvinner fra nettet etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg vil kalle det spesielt politisk ukorrekt, men at det advares mot det kjenner jeg til.

Men om en pedofil av noen slag klarer å få noe moro ut av de bildene jeg har offentlig tilgjengelige her, så velbekomme i grunn. Jeg tror ikke en fremmed hadde gjenkjent verken meg eller ungene ut fra de bildene jeg har på profilen.

Skrevet

det er vel minst like problematisk at du ved å legge ut bilder av barna dine i praksis leverer dem fra deg til hvem som helst - og aldri vil kunne få kontroll over dem igjen,

trodde ikke du var så dum.

Skrevet

Oi, er det virkelig bare én bruker her inne som har bilder av barna sine på profilen? Wow.

Skrevet

Minst like problematisk som hva da?

Som sagt, jeg har ingen bilder på profilen som jeg ville hatt det minste problem med at noen kopierte. Ungene mine er fint lite gjenkjennelige på bildene, og du skulle nok slite litt med å plukke ut meg fra en line-up også.

Skrevet

nei - men det er én person her inne som tror hun er smartere og mer politisk korrekt enn alle andre - hun er nemlig på DIB med en "ironisk distanse".

HAHAHA

Ja, ja

God natt.

Skrevet

Hei! Er ny her inne....

Hvorfor denne pila-hetsen? Er da helt normalt å ha bilder av barna på div profiler. Har selv flere bilder på facebook. åh...hysteriske folk!

Skrevet

Som om "ironisk distanse" er noe å kimse av? Herregud, den innstillingen har jeg også ganske ofte, særlig når jeg er på kranglesiden, og når jeg ser "Hotel Cæsar". (Går for øvrig mye ut på det samme.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...