Frustrert 5.gangs Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Var på kontroll i dag med røntgenbilde og legebesøk og var i grunnen ikke så veldig tøff etter mange nedturer de siste 9 1/2 mnd. Lykken var fullkommen da legen faktisk friskmeldte hoftene hennes. Skal si det var skikkelig deilig å endelig kunne pynte jenta vår med kjoler og skjørt uten å tenke på den skinna eller gipsen eller puta som var i veien. Jaja....det er de som har større problemer enn oss og vi har full respekt for det men er bare så lykkelig nå. Gleder oss på å følge framgangen nå. Lurer orntlig på hvordan hennes vei mot å gå selv blir. Hun begynte allerede i dag å ake seg forover på baken....delvis i spagaten. Hihi....skal si det er komisk med den lille jenta som sitter i spagaten og de store jentene her som går på dans og faktisk strever veldig for å komme ned og har endel cm igjen ennå.
mamman til to gutter Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Gratulerer med friske hofter på datteren din:-) Datteren til en venninne hadde pute/skinne fra hun var ca 6mnd til hun var ca13 mnd og med henne gikkk det veldig raskt fremover når hun hadde fått den av. Hun humpet seg fremover med skinna på en stund og den siste tiden prøvde hun også å reise seg med skinna (det gikk ikke så veldig bra, så hun sto på beina med henda i bakken og rumpa opp i været;-) ) Når hun fikk av skinna tok det ca 1mnd før hun gikk! Etter som dattteren din allerede har begynt å ake seg forover på baken, tipper jeg at hun ikke krabber, men hun trenger ikke å være veldig sent ute med å reise seg og gå likevel.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Uff vi skal trille på kontroll om en time. Min 3 mnd snuppa fikk skinner for en uke siden og ja jeg har vært helt fortvilet men som du over skirver det er andre som har mye verre problemer enn oss med HD barn. De skal ta røntgen for første gang i dag så får vi jo se. Sist sa legen at hun skal bruke det i 7-8 uker men jeg tror at han sa det for å roe meg ned sidne jeg var sååååå lei meg. Tror nok hun må gå med de som de fleste barn i ca 3-4 mnd. Jeg både gruer og gleder meg til kontrollen. Jeg er livredd dem sier det er verre enn jeg tror.
Frustrert 5.gangs Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Det går nok bra skal du se. Jeg havnet langt nedi kjelleren da hun fikk beskjed om at hun skulle legges i gips da hun var 12 uker. Dette pga at puta ikke hjalp. Skinner tror jeg nok hjelper mere enn puta da hoftene blir mere stabile. Lykke til ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå