randiso Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Prøvde nettopp å gi babyen min paracet, men han bare "trykte" den ut igjen. Han gråt også voldsomt. Hva gjør jeg da?
randiso Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 hehe, ja, prøvde det og, men bare dytter de ut igjen. er det vanlig mon tro?
Blubblubb Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Du må nok holde for med fingeren en liten stund - de smelter ganske kjapt.
Blind Gudinne Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har alltid "holdt den igjen" når jeg har gitt stikkpiller. Aldri vært noe problem, den forsvinner ganske fort oppi der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå