Twintipp og himmelblå Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Neeei, jeg skulle jo ringe deg.. *helt glemt* Jeg får ikke sendt pm, er noe galt med min side:( Lurte på den dressen vetdu, når du har den inne:) Kos
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Tror den kommer denne uken. Har fått noen andre ting jeg tror du kommer til å like, men vi kan jo ikke snakke høyt om det her!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Åh, jeg blander meg inn igjen;P Kan jeg spørre hva som er minste størrelsen på den dressen? Eller, er det den med den stilige hetta dere snakker om? Hehehe.. Off. Og ja, jeg blir sliten av meg sjæl innimellom.
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Hi hi, ja det stemmer det.. Kanke jeg ringe deg i løpet av uken æh? Nå har jeg fått minibankkort igjen så jeg kan shoppe fra nettet, ha ha.
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Du er bara så GOD Haldenjenta:-DDDDDD Flirer så ofte av deg!:-) Jeg snakket om den plychdressen, den jeg ikke snakker så høyt om:\
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 hehehe hvem snakker du om da halden? 62/68 tenker jeg.....
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Ihi! Så en tøff dress der, men atter atter, jeg tør liksom ikke kjøpe noe til knærten i magen før jeg er sikker på om det er tut eller ei som kommer;) Og Twinnærn, jeg tror det minibankkortet ditt går varmt innimellom ass, hehehe Den var skikkelig nydelig, vil ha den til knærten!
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Ho ho ho, varmt ja!! Jeg er peiodeshopper, handler mye i perioder.. Eller ljuger jeg bare bittelitt nå?! *hihi*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 Jaa, den med spisse lua med hjerte på, nydelig assa!!! Den skal jeg ha. Må bare være sikker på at det er en jente som kommer, hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå