vivilvi Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Overskriften sier sikkert det meste, men jeg lurer altså på hvilken dag i syklusen dere som har en ca. 26 dagers syklus har eggløsning? Takk for svar!
Tuttelure Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 på dag 13 går jeg ut i fra:) starter med el-tester på søndag.så da gjenstår det å se:)
vivilvi Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 Håper du holder meg oppdatert. Jeg har skal begynne å tempe fra neste syklus av, men har faktisk el-testa i fire sykluser. Finner ikke eggløsning enda jeg har begynt på dag 9 og brukt 10 testpinner hver syklus. Det skal sies at vi har prøvd lenge, men jeg har prøvd å ikke stresse ting opp. Dersom andre har erfaringer og dele, blir jeg svært glad for dem
så gla' Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Hei! Jeg har 26 dagers syklus, og EL dag 13/14. Jeg testet i flere sykluser uten å finne EL. Jeg testet da med strimler fra billigtest. Så kjøpte jeg cb, og da fant jeg den på dag 13. Hva slags tester bruker du?
vivilvi Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Høres ut som om dag 13 er det vanligste Jeg har bare brukt CB, men akk hvor dyrt det er i lengden. Jeg får bare prøve litt til da. Takk for tilbakemeldingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå