Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 jeg har 100 000 på bok og setter inn 5000 som er studielån vær månede. men det er jo ikke så gunstig og ha så mye penger stående. også får jeg ikke nok i lån til og kjøpe der jeg bor. så så lenge jeg er under utdanning (5 år til) så blir det ikke noe leilighet på meg. så jeg tenkte at jeg kunne kjøpe en billig leilhet i syden til kansje 300 000 - 400 000 og betale ned på den i stedet. så har jeg og tassen et sted og reise til også slipper vi og ha så mange penger stående på bok. god idee?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Du tenker å finansiere sydenleilighet med studielånet? Jeg er litt usikker på hva banker sier til det......................
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Hva skal du med stiudielån om du ikke trenger det? må jo betales tilbake engang
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 selvsakt får jeg 300 000 i lån av banken. studielån går som intekt i postbanken... og jeg har jo nok og leve for ellers.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 studielån er en av de beste lånene man kan få. hvorfor si nei takk når man uansett må ta lån før eller siden. da kan man jo ha et bra lån i stedet for et dårlig et
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå