Gå til innhold

dere som har barn i barnehage...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke plagg brukes desidert mest? skal kjøpe inn klær til barnehagestart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå har min kun gått i bhg i en mnd..men det jeg kan si er at utedressen og vinterskoene er det som blir brukt hver dag.. ellers så har han alltid et sett ull undertøy liggende i barnehagen,og har alltid et på seg..ellers så går det mye i det han bruker til vanlig!

Skrevet

Ullbodyer, ullstrømpebukser og antiskli-sokker fra Ulvang. :)

Og hjemmestrikkede ullvotter.

Tynn finlandshette i ull som kan brukes alene eller under annen lue.

 

Og så er det greit med sånne tynne gensere fra HM, Lindex og sånn til og ha liggende i barnehagen. Samme med joggebukser.

Skrevet

tusen takk jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...