Gå til innhold

hva kaller dere den lille i magen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kaller den pluppen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kallte våres for bubble/bobble. Jeg fikk tidlig UL od det så ut some den lå i en liten bobble. Nå kaller jeg han for bobby eller bobble bobby. Jeg vet det høres litt teit ut, bare håper ikke han venner seg til navnet. Kanskje han ikke svarer til noe annet etterpå! :D

Skrevet

vi kaller babyen vår for tutta:D

Skrevet

Vi venter oss to gutter,så vi bruker navnene på de,eller så sier vi bare guttene :-)

Skrevet

Vi kaller magen for Maya, det betyr kjärlighet på Nepali...og mitt favorittnavn hvis det blir en jente...:)

Ventende storebror på 3 år kaller babyen for "babyjenta" og det er kjempesött....

Skrevet

jeg er 6+1 og min sambo har gitt den navnet flode. dette fordi den ligner på en flodhest i følge bøkene han har sett i:)

Skrevet

På første UL 7 uker på vei (UL pga smerter i mage, fare for svangerskap utenfor livmor) var poden 17 mm lang, og da jeg nevnte at han lignet en (grillet) kylling i form, fikk jeg streng beskjed av bf å ikke kalle ungen hans en kylling...

Videre i svangerskapet ble han kalt "lille nurket"

Skrevet

Her går det i snuppa, vesla, jenta og bolla:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Samboeren min kaller den bare for "Reka" eller "Tangsprellen" :)

Han syntes den lignet på ei reke eller en tangsprell på et bilde vi fant på nett. Er 5+2 nå.

Skrevet

Siden h*n blir en skjønn mulattbaby kaller jeg den for sjokoladen min =)

• 1 måned senere...
Skrevet

Lilleputt <3

• 2 uker senere...
Skrevet

Vet ikke hva det er enda,kaller den junior. Eller krapylet :D

Skrevet

Vi kaller den barney. Begynte på tull, og så har det blitt sånn.

Jeg liker også å kalle den parasitten, bare for å erte på meg samboeren min. Hehe.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vår lille kalles Bønna:) stor glede i å lage sanger om bønna som skal bli sjøvant:) Syns det er litt koselig med Bønna jeg, siden vi ikke kommer til å vite kjønnet før vi må:) Å den er jo som en bønne i uke 7, er lenger enn det nå, men var der det oppsto...

Skrevet

Jeg kaller den lille for "tassen", det falt bare ned i hodet mitt her en dag:-) Jeg er 5+6 nå, så stort mer enn en liten tass er det nok ikke:-)

Skrevet

Kaller litjebane litt av hvert :)

Men har gått mye i "terroristen", da jeg under dette svangerskapet har vært mere dårlig enn under de andre to.

Ellers går det nå i Nurket og Sneipen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...