Gå til innhold

hva kaller dere den lille i magen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer døpte spiren "ditto" samme kveld som vi fant ut at jeg var gravid. Min samboer er fan av filmen "Ghost" med Patrick Swayze og Demi More. Hver gang kona sier Jeg elsker deg så svarer han med "ditto"... Litt søtt synes jeg. :D

Skrevet

Etter en ultralyd i uke 11, der det konstant var aktivitet, er navnet blitt "Lille Propell" :) Legen hadde problemer med å måle fordi aktiviteten var så stor. Moro å se :)

Skrevet

Vi kaller den for babyen. Selvom jeg bare er 10 uker. Men det blir liksom helt feil å kalle den noe annet. Blir kanskje annerledes når vi får vite kjønn, da er det mulig vi omtaler ved navn - men når jeg tenker meg om tror jeg det blir babyen helt frem til den blir født og vi blir kjent med den. Mer naturlig med navn da :-)

Skrevet

hehe...artig tråd!! Vi kaller den for Prikken vi!!

Skrevet

Etter ultralyd med mye aktivitet i uke 12, ble det "Sprellings". Får først vite kjønnet på ordinær UL om enda noen uker.

Skrevet

Vi kaller den Liten, og det kommer den sikkert til å hete lenge etter at den har kommet ut :-) Min første kalte jeg Lala mens hun var inne i magen, og det kaller jeg henne enda. Hun fyller 3 år i desember, hehe...

Skrevet

Vi kaller det for "it`en", for vi vet ikke kjønnet enda=)

Skrevet

Hei :-)

Vi kaller h*n for Jackie og Jack om hverandre fordi h*n er vår lille jackpot :-)

Klem

Skrevet

Lenge og helt fra start,"astronauten", så sienere "knøttet" og "nurket". Men nå går det på navn vi har valgt, for det er ikke lenge igjen, bare tre dager til termin.

Skrevet

Koslig, vi kaller også vår for lillegull :-)

Skrevet

vi kaller den lille i magen for:

Nurket

Lillegull

Knøttet

Bøllefrøet

Karatekid'n

Jeg er 17 uker

Skrevet

larva

knerten

knøttet

nurket

Skrevet

Før vi fant ut at det var gutt hadde vi en rekke kallenavn:

Spira

Bytingungen (når han plget meg!)

Bolla

Kladden

Veslegull

Nå går han under Alex;) Men han blir fortsatt kallt Bytingungen i ny og ne:p

Skrevet

kaller h*n for:

bolla

knøtte

beijbin

jenta vår (er omtrent sikker på det er jente)

klompen

bølla

englen

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg kaller den "den lille"

Fått vite det er gutt mest sannsynelig, men får meg ikke til å kalle den Niklas enda :) Så blir "den lille" til den blir født

Skrevet

vi kalte jenta var for prikken, og det gjorde vi hele tiden... :-) visste ikke kjønn før fødsel

• 2 uker senere...
Skrevet

Her kalte vi den bare Denja.. :) Var vel bare for kødd, men begynte med at vi kalte den for Den, så ble det denja en gang vi var i butikken og den sparket så fælt ved salatene.. :P

Skrevet

vi kaller den for beibin vårres:) eller embryoet:P ikke så vakkert det siste da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...