Gå til innhold

hva kaller dere den lille i magen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

har magen deres fått ett nytt navn etter att den begynte å bli god og rund? eller har den lille fått et søtt lite "kose navn"?

jeg er 13+ 3 og min lille har fått kosenavnet "Marve"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi omtalte den i magen så prøvde vi med navn vi likte, både jentenavn og guttenavn. Hehe. Men nå vet vi det er gutt og det har gått i ett navn bare så det blir vel det.

Ellers så sier vi den lille

Skrevet

Sambo døpte den sjøhest etter første UL i uke 13, han synes den lignet på en :-) Så nå heter'n det.

Skrevet

Etter UL i uke 7 prøvde jeg med bønna ... men det likte IKKE sambo ;) han ble nesten fornærmet for mente det var stygt... syntes det var litt søtt jeg da men så er det jeg som er full av hormoner ;) så får kanskje høre på han. Var på ny UL nå i uke 9 og da mente gynokologen at det så ut som en bamsemums :) så får vi se om jeg får kalle babyen det :)

Skrevet

Jeg er nå i uke 29 og han (eller hun) der inne har blitt hetende Tjostolv. Det var min Iranske mann som en gang spurte etter norske navn og jeg prøvde å finne et av de minst sannsynlige navnene jeg kunne komme på. Han syntes imidlertid at det var et koselig navn så nå heter magen det....

Skrevet

Barna til sambo har gitt spiren navnet "Knøttet" ;-)

Skrevet

Hei hei..

Eg e i 20 uga å me har nesten fra begynnelsen kalt hu litla for Frøliss.. Det e det me kalle hu for ennå, men det begynne jo å bli klart at det ikkje e någe frø der inne lenger..

Skrevet

Huff, vi kaller den bare slimklumpen....:-) Ikke så fint, men det er jo det det er. Er bare 4+2!

Skrevet

Da vi var på ultralyd i uke 12 ble det noen dager da vi snakket om "reka". Men ganske fort gikk det over til "myggen", og det brukes mye enda. Nå som vi vet kjønnet veksler det mellom myggen og navnet vi har valgt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Så koselige kallenavn:)Lino etter begge foreldrene her(jeg heter Linn og han Ole):)

Skrevet

Heisann!

Mange morsomme og koselige navn. Vi kaller våres for Nurket. :-)

Skrevet

Vi kaller våres for "lille gull".....

Vet ikke kjønnet enda.....

Skrevet

Vi (eller mest jeg) kalte den lille for ostepoppen. Min sambo synes ikke det var no fint navn, så han kaller den blodsbåndet.

Har dog funnet ut at ostepoppen kanskje ikke stemmer helt nå, den er jo hele 31 cm! Hehe. Verdens største ostepop.

Skrevet

Er 15+6 og vi kaller den for "lille venn" Må jo si vi gleder oss til å få vite kjønnet, slik at den store navnejakten kan starte...men jeg er sikker på det er à Sara!!hehe

Skrevet

Vi begynte med å kalle den "reka" men så snart den ble litt større ble det "småtten".. Nå veksler vi mellom å kalle han småtten og navnet han skal ha... Veldig koselig å snakke til magen med navn!!!

Skrevet

Sneipen, bøllefrøet eller prinsessa. Litt avhengig av situasjoen, hehe. (veit ikke hvilke kjønn det blir)

Skrevet

Vi kaller han det han skal hete faktisk... hehe... jeg bruker gutten vår noen ganger, og ikke alltid jeg skriver navnet på forum og sånn, men bruker navnet hans til min mann, famile og venner ja

Skrevet

Vår lille kaller vi for Krølle. Mannen min som "døpte" han i uke 5 eller 6. Litt guttete kallenavn, men vi tror det er en liten gutt denne gangen også :o)

Skrevet

Smula =)

Ble hetende det fra første stund..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...