DoubleTrouble Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hei! Har tvillinger på 7 mnd som nå begynner å bli veldig aktive. Har vært inne på tanken på å kjøpe lekegrind til dem. Er egentlig mot lekegrinder men tror kanskje det er det beste nå. Er det noen der ute som har lekegrinder til sine barn? Finnes det for tvillinger også? Erfaringer?
OsloMor Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Har hatt det til begge mine, særlig eldste stortrivdes der! Begynte vel med det når hun var rundt 5 mnd, yngste brukte jeg det også til slik at ikke storesøster skulle pelle for mye (1.5 år mellom de). Hvorfor er du i mot lekegrinder egentlig, og isåfall vurderer du det da?
Tia med 2 ♀ Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Finnes jo i mange forskjellige størrelser da. så du kan sikkert kjøpe en stor en så begge får plass. ellers kan du jo ha 2 ved siden av hverandre hvis du vil skille dem litt fra hverandre uten å ta de vekk fra hverandre helt. Vi har lekegrind men må nok si at den ikke har vært i bruk på et par mnd. Jenta er 8 mnd nå. Ho lå iden på dagen når ho var mindre så ho ikke skulle bli kald. Er gulvkaldt her. men vi venter nummer 2 og nestemann må jo bruke den slik at jenta mi ikke får tak i lillebror/søster.
Alba44 Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Gutten min trives veldig godt i den. Den er 1*1 meter.
Surrehaude med to tette Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Vi har lekegrind. Jenta på 4 mnd må igrunn "reddes" fra sin viltre storebror på 2 år og våre to hunder;) Så hun ligger trygt pg godt i den en liten stund hver dag:) Ser ikke for meg at det kan skade henne på noe vis. Når hun begynner å bevege seg er hundene på gangen pluss hun tåler nok mer fra sin bror som igjen vet å behandle henne litt sartere.
DoubleTrouble Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 Jeg synes egentlig at lekegrinder er å sperre barna inne på en måte, men tror nok jeg må gå til innkjøp av en alikevell. Jeg har jo to da og de er veldig aktive. Kjekt å sette dem der hvis jeg skal gjørre noe i huset:) Ikke misforstå meg. Har ikke sååå mye imot lekegrinder sjø......
DoubleTrouble Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2008 Vet dere hvor vi kan få i en tvilling- lekegrind? En som er litt større enn 1*1m
Guttemamma til tusen :) Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 jeg hadde 6 kanta..den var stor og god.... søkte bare på nett,og fikk den sendt fra alta til kristiansand:o)
aanonym Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Lette egentlig etetr en enkel lekegrind til min sønn, og da fant jeg denne til sags (tvillinglekegrin) - går jo an å ringe og høre hvordan den er? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12267415&sid=xz11ecdf3wJd606546&WT.svl=Link
aanonym Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Uff, trøtt etter lang natt, beklager skrivefeil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå