Gå til innhold

Hva slags organ ligger ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Under brystene...på hver side?? har liksom et belte under brystene som er vondt...også bak på ryggen...Er vondt litt til og fra...

 

Hva slags organer ligger der???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lungene? Eller hvor under brystet mener du?

Skrevet

Det kan være galleblæra.

Jeg hadde vondt i magen, under ribbeina og i lungene, da jeg hadde anfall

Skrevet

muskler

under muskler: lever høyre side, magesekk, milt venstre side

Skrevet

Det kan være mye rart egentlig.. luftsmerter blant annet?? Har du utstråling til skuldrene også??

Skrevet

Jeg har fjerne galleblære for en del år tilbake...er ikke vondt når jeg puster å sånt...merker heller ikke noen stor forskjell på inntak av mat/drikket etc..

Er diffust vondt liksom i magen/ryggen!!..Kjenner ribbeina under brystene..så er det liksom bak dem..hehe..litt vanskelig å forklare..

Skrevet

nyrene ligger helt bak i ryggen, hvis det er langt bak du kjenner det?

ellers så er det tarmer overalt... magesekken ligger mot venstre side!

 

ellers så er det jo den store muskelen som vi kaller mellomgulvet.. hvis det er kommet trykk inn der så er det veldig uehagelig!! (kan komme av du har svelga for stort f.eks, og vil gå over etter hvert)

Skrevet

Jeg kjenner liksom smerter bak puppene da om dere skjønner...

Og under brystene foran...Hvordan kjennes magekatarr ut forresten??

 

Har hatt denne en stund nå..sånn til og fra..så burde vel kanskje ta en sjekk hos legen med litt prøver å sånt..Synes bare dette er litt skummelt...

 

Skrevet

hjertet ligger vel der du beskriver?

 

det ligger jo i midten og mot venste side?

 

du er ikke gravid??

 

har du andre symptomer som f.eks feber eller hovne mandler/kjærtler??

 

jada, lett å stille diagnose over nettet:o)

Skrevet

Hehe...jeg vet jo ikke 100% om jeg er gravid eller ikke..har tenkt litt på svangerskap utenfor livmora jeg da..hehe..man danner seg jo så mange ting oppe i hodet..

Har ikke feber...hjertet ligger jo høyere opp mot venstre...er under hjertet jeg har vondt da..om det hadde ligget på begge sider..og det samme speiltvendt..altså ryggen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...