Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 ok, det gjør vondt å ha sex. ganske ømt og mye støt smerter. Min terori er at det er fordi at jeg er kun i uke 10 og at livmoren har blitt større uten at den har beveget seg "oppover" ennå. kan dette stemme??? Er og plaget med ømhet i magen og "murring". vet jo at dette er normalt. Så jeg lurer på om det kanskje er lurt å avstå fra sex en liten stund fremover til ting er "høyere opp". Eller er dette en feilaktig teori? kan jo og nevne at sex lysten er særdeles laber...... Analsex ser ut til å funke, men er mer sambos favoritt enn min da;) alle råd taes imot med takk
en på vei *utklekket:)* Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Hei. Uff,det hørtes ikke særlig godt ut. Jeg var plaget med det samme i begynnelsen av svangerskapet. det kan kanskje skyldes livmorhalsen men jeg vet ike.Men kan dere ikke finne andre stillinger hvor han ikke trenger så langt inn og bunner? Det gjorde vi..prøvde ut hva som var best og etter en stund så var det liksom ikke noe problem lenger. Men er sexlysten generellt dårlig kan det vel også være derfor det gjør vondt,at du ikke slapper godt nok av. Jeg er ikke for å ha sex om jeg ikke ønsker det. Hva analsex angår vil jeg ikke uttale meg stort men ser ingen hensikt i å ha det om det ikke passer deg. Lykke til videre iallefall.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Hei! Jeg er i uke 8, og har det samme problemet. I går lå jeg og kjente inn i skjeden og det var bare 3cm til livmortappen, jeg kjente at den hadde lukket seg. Vanskelig å forklare, men livmortappen(?) er det förste penis sttöter på når han går inn, og så går skjeden min i en bue som han kan gå lengre inn i. Jeg prövde å onanere, og da gikk livmortingen et par cm lengre opp. Men jeg ble ganske bekymra og tenkte jeg ville prate med jordmor om dette på neste kontroll. Om det kan väre skadelig, man blir jo ekstra bekymret! Jeg har värt gravid för, men da hadde jeg nesten ikke sex for jeg var alene, og la aldri merke til dette problemet. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Er livmortappen som han treffer. Ikke farlig, men vondt ja... Prøv å ta det litt roligere slik at han ikke bunner deg, evt ta styringa selv slik at du har kontrollen på hvor langt inn han kommer. Kommer seg etter hvert dette, fordi livmorhalsen trekker seg lenger opp etter hvert
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 jeg er i uke 23 og syns det gjør kjempe vondt å ha sex. kan det være samme årsak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå