Gå til innhold

Hvor kjøper dere klærne til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det mest i h&m, Cubus, Reflex og Name it. Hva med dere andre. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir mest h&m + ulltøy fra sparkjøp og Janus. Har egentlig kjøpt veldig lite klær til henne, har fått så masse :)

Skrevet

hm, babyshop og fru lyng. mest basic klær som bodyer ol på hm. resten bruker jeg litt mer penger på. ellers kjøper vi en del i utlandet + en del gaver da både mor far og svigers reiser mye i jobben.

Skrevet

Jeg liker å ha litt klær som ikke "alle" andre har, så kjøper endel litt "dyrere" klær..mye på nettet;) Men bodyer og strømpebukser er fra hennes=)

Skrevet

Jeg handler på den lokale barnebutikken:)

Tulla sin pappa og onkler jobber utenriks, og er da innom barnebutikker nesten overalt i verden, kommer alltid hjem med masse klær til henne, litt morsom med klær som ikke alle andre har:)

Skrevet

Her hvor jeg bor er det en barnebutikk som har billige merkeklær, som Exit, Fransa, etc så jeg kjøper stort sett der nå. Bor langt unna H&M så derfor blir det lite handling der. Ellers så kjøper jeg litt på Polarn O Pyret og Katvig på nettet. Nå kjøper jeg litt dyrere klær enn jeg gjorde da hun var baby, hun har jo klærne lenger nå og sliter mer på de.

Skrevet

Hvor på nett kjøper du polarn&pyret?

Skrevet

Her kjøper vi klær til han hos Lindex.Synes de har mye fint ,og det er god kvalitet.

Av og til på h&m og Exit(name it). Ullundertøy kjøper vi hos sparkjop.no. Veldig fornøyd med kvaliteten der også.

Skrevet

H&M, lindex, cubus, babyshop, fru lyng, katvig og mange andre butikker. Elsker å shoppe klær til gutten:)

Skrevet

mye name it..... en del hm, noe kap ahl og lindex, noe bogerud, en del fru lyng. handler og får ofte gaver fra Monochicco i Lillestrøm. Krokofanten og nøstebarn.

Har også en mysplysh drakt. Knallfornøyd. Synd de ikke har de i større str enn 92.

Skrevet

PoP har jeg enda ikke funnet på nettet, så det kjøper jeg i butikk.

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Litt name it og exit men kun på salg..liker ikke de klærne spess godt egentlig...men de har endel fine jakker/kåper da:-)

Ellers blir det endel på spar kjøp,Obs,Kappahl,Lindex og h&m

Mange av jenten vår sine klær er også amerikanske og spanske....(har en reise glad familie) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...