Gå til innhold

Når dere fortalte at dere var gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk dere høre spørsmålet: ååå var det planlagt??? Jeg og samboer har vært sammen i 2år og ønsket oss barn.. Han er 29 og jeg er 26 år så vi syntes at det passet seg perfekt for oss.. Skjønner ikke hvorfor folk spør om det var planlagt liksom.. kan jo være at de bare lurer da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen i 8 år, er 27 og 29 år...

Vi og får dette spørsmålet fra folk. Så tror ikke folk spør fordi de mener dere ikke burde planlegge det! De spør nok bare fordi det er et natulrlig spørsmål å komme med...

Skrevet

Jeg får spørsmålet enda jeg ikke er eller har vært sammen med faren noen gang. Og det ville nok ikke akkurat vært planlagt om vi akkurat hadde blitt sammen heller. Men gleder meg jeg, beste uplanslagte tingen som har skjedd meg :) Planlagt eller ikke, tror bare ikke folk tenker over det. :)

Skrevet

Kanskje dem spørr fordi det virker som mange får barn nå uten å ha planlagt det! Jeg får selv spørsmålet, men jeg føler det er av grunn, jeg studerer og er ikke mer enn 22. Og nei det var ikke planlagt. Til mamma og pappa sa jeg at det ikke var planlagt, og de svarte vel egentlig bare at de skjønte det :P

Skrevet

Hehe jeg har ikke tenkt over det før men har fått spørsmålet jeg også. Når jeg tenker på det så har virkelig ingen noe med om det er planlagt eller ikke. Det er et ganske privat spørsmål. Men som sagt tenkte ikke så mye over det da ettersom det var planlagt for oss.

Skrevet

Ja, det er det mange som spør om. Vi har vært sammen i 5 år, men det var faktisk ikke planlagt heller. Tror kanskje folk lurer fordi vi er studenter, og de fleste spør litt sånn forsiktig. Tar meg ikke så veldig nær av det egentlig. Pleier å si at det var ikke planlagt, men at vi gleder oss veldig. Tror ikke folk mener noe vondt med det. Jeg synes du skal heve hodet og si at det var planlagt og ønsket og være stolt av det :)

Skrevet

Jeg har også fått det spørsmålet, tror det er bare et par stykker som ikke har spurt! Men så er jo jeg bare 20 år også da.. Men jeg pleier å si at han er velkommen når de spør :)

Skrevet

Jeg har faktisk ikke fått dette spm, men nå vet de fleste som kjenner meg at jeg har vært verpesjuk en stund, hihi :)

Tror kanskje ikke folk tenker over hvordan spm kan oppleves når de plopper ut med det. Planlagt eller ikke planlagt, hva du velger å svare er jo opp til deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...