Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hehe.. Ikveld, så eh... kommer det utflod klumper liksom Sånne gulaktige gele klumper... Jæ### ekkelt Men hva er så dette for noe tro?? .
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Kan være en ansamling me utflod, men kan og være slimproppen
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Er liksom første gang det har kommet klumper liksom ;p Følte meg ikke helt fresh der jeg satt og så dette
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 ...hehe.... mye som ikke er heeelt fresht når vi er gravide ;o) Var det noe anderledes "kontistens"/farge, enn din vanlige utflod da?? (kanskje litt personli =/) Bare tenker på om det kan være slimproppen. Ser det står *fødeklar* i nicket ditt
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 Den.. eh.. var jo som en gulaktig klump med gele hehe.. (Tror ikke jeg kommer til å spise gele etter dette men...) hvertfall, utfloden min er jo hvit og veldig tynn... Ja, har termin på søndag, så hadde ikke gjort noe om det var proppen liksom ;p
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Høres nesten ut som "proppen" da Håper det skjer noe snart da. Bare vær litt obs på infeksjonsfaren dersom det skulle være den da. Du får holde oss oppdatert dersom noe mere skulle skje ;o) Lykke til.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2008 Holder dere alltid oppdatert Tror kanskje det er proppen selv, for jeg har hatt skikkelig masse nedpress ikveld, og var etter dette den ekle klumpen kom ;p haha!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå