Gå til innhold

Dere som har solgt og sendt vogn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har dere pakket vogna med? Har fått solgt en vogn, men vet jaggu ikke hva jeg skal pakke den inn med. Det er en Emmaljunga søskenvogn så det er en stor vogn. Takker for alle svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Posten har en spesiell forsendelsesmåte for barnevogner, der man betaler forskjellig mht. vekt osv. Spør der!

Skrevet

Ja, jeg vet det :o) Det heter Norgespakken egenemballert....men jeg lurer på hva man skal pakke vogna inn i???

Skrevet

Hei

Jeg har solgt og sendt noen vogner. Men ikke så stor vogn. Men jeg har lett meg halvt ihjel etter en eske eller to som jeg har tapet godt sammen med slik brun pakke tape. Om du får tak i slik knott plast så er den fin å polstre vognen med på utsatte steder. Jeg gikk rundt i alle butikkene her å tagg om store esker.

Det står en fast pris på posten.no for barnevogn forsendelse, men det blir mye dyrere. Det står 199,- tror jeg og så kommer vekt tillegg. For en simo trille betalte jeg 349,- mener jeg.

Håper det var til litt hjelp.

Lykke til:-D

Skrevet

Jeg solgte en simo-kombi og sendte. Det jeg gjorde, var at jeg gikk til babyshop eller hvor de selger liknende vogner som du skal sende, og spør om å få embalasjen. Det får du garantert. Så har du en kjempefin pakke å sende i helt gratis:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...