Gå til innhold

Hvem er verdens vakreste (ekte) prinsesse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mette-Marit ligner jo på Grace Kelly så hun er jo vanvittig nydelig!!

Skrevet

Tar det tilbake=) Hun LIKNER ikke på Grace Kelly, men har samme "ynde". Synes Charlotte av Monaco kommer høyt opp også( er hun prinsesse, forresten?) Er ikke helt inne på dette her=)

De svenske prinsessene er ikke pene.

Skrevet

Setter en stemme på Charlotte Casiraghi...

Skrevet

cherry coke; det å si at de svenske prinsessene ikke er pene er kanskje litt drøyt..

jeg stemmer helt klart for madeleine

Skrevet

Jeg har ikke oversikt over alle prinsessene, men jeg synes ikke Madeleine er så søt som jeg trodde hun skulle bli da hun var liten. Samme med broren: Jeg trodde han skulle bli kjempekjekk, men synes ikke forventningene har blitt innfridd...

Skrevet

syns hun fra saudi arabia er nydelig jeg.. husker ikke navnet.. men hun er vel dronning tror jeg.

Skrevet

charlotte er ikke prinsesse... hun er datra til en prinsesse.. men er ikke prinsesse selv.. ( er jeg 80% sikker på.. ) =)

Skrevet

Hønemor; kanskje drøyt å si at de ikke er pene, ja=) JEG synes ikke de er pene.=)

Skrevet

Rania.. trur jeg hun heter, fra Jordan eller noe!?

Uvirkelig pen , hehe :)

Skrevet

mary synes jeg:)

Skrevet

Ja, Rania er nydelig..Men hun er vel dronning?

Skrevet

hm.. da så =) hehe.. syns de er nydelige jeg! eller bare madde da ;) men ho charlotte er også veldig pen! mange pene egentlig.. hm.. hehe

Skrevet

Hun er vel ikke det, men var bilde av henne der.... så valgte henne lell... Får stemme på danskenes Mary hvis "stemmen" min er ugyldig.. hihi...;o)

Skrevet

martha synes jeg..hun ser så frisk og naturlig ut

Skrevet

Korreksjon:

Mette Marit har IKKE samme ynde som Grace Kelly!

Datteren til Caroline derimot har mye av sin bestemors ynde og skjønnhet!

Skrevet

Svenske Madeleine er jo penest! Eller, kanskje man bør sette henne, Mary av Danmark, Letizia av Spania og Rania av Jordan på delt plass kanskje?

Mette Marit bør kanskje vurdere ny hårsveis, et kurs i hvordan man skal gå i høye heler og et aldri så lite vinkekurs? Dama ser jo ikke ut... Og kan hun ikke være så snill å lære seg at når hun tar på seg kåpe, så bør hun dra ut håret igjen. Please...

Til dere som lurte på om Charlotte er prinsesse: Da hennes far ikke var kongelig, innehar hun ingen offisiell prinsessetittel. Hun er allikevel den 3 eller 4 i tronfølgerrekken. Sånn i tilfelle noen lurte... :-)

Skrevet

Uten tvil - Charlotte Casiraghi - hun er jo bare helt nydelig!

Skrevet

Jeg syns Martha.

En flott utstråling med masse varme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...