Gå til innhold

Noen m baby som reagerer på malt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ga gutten min ca 1/4 ts malt i flaska idag, og seks timer senere

ble det ILLSKRIK her!! Han pleier ikke gråte slik, gråter generelt veldig lite. Har ikke gitt malt før. Derfor lurer jeg på om noen har opplevd det samme? Rart om han reagerer på en så liten mengde, men...

Bruker HIPP, har brukt den 1mnd nå, skulle ikke tro det var denne han fikk vondt av da.Har ikke spist noe fy-mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en gutt på 3mnd som har begynt å få litt mme på kvelden.Han fikk litt vondt i magen av det og ga derfor en halv ts maltekstrakt i flaska på torsdagen.Han ble litt rødprikkete i kinnene men tenkte ikke noe særlig mer på det.Fredagskvelden fikk han nesten en hel flaske mme på kvelden ved 20 tiden med en ts malt i.Etter ca 30 min fikk han en skikkelig allergisk reaksjon!han fikk røde vablete utslett over hele seg.Det var værst i ansiktet og hodet og det ene øret hovnet opp til dobbel størrelse!Ble skikkelig bekymra og dro på legevakta hvor de sa at det var elveblest som er en allergisk reaksjon.Han fikk Phenamin som han skulle ta morgen og kveld hvis han har utbrudd.Så her gir vi ikke malt i flaska lenger!

Skrevet

Vår hadde vondt i magen både med og uten malt, men da vi kuttet ut malten fikk hun regelmessig avføring hver dag, så hos oss virket den mot sin hensikt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...