flypapir Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Har de siste 3 timene hatt vondt i brystet, på min venstre side. Kommer i bølger ca hvert 20 sekund...varer bare noen sekunder. Er ganske vondt/ubehagelig. Noen som aner hva dette kan være?? Har ikke gjort annet enn å ta det med ro i hele dag... Tenker at hvis det er muskelsmerter så burde det vel ha gitt seg nå?? Tusen takk for svar!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 om du har strålinger i armen ring legen da kan det være hjertet!!! Men om ikke skal du nok ta det litt "med ro" vi har masse muskler i brystet og de kan også bli ømme og få kramper i seg. Det er utrolig ubehagelig men ikke farlig. om det ikke gir seg ville jeg nok kontaktet lege uansett. Lykke til!!
flypapir Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Stråler ikke noe ned i armen synes jeg, så går sikkert greit. Slet mye med brystsmerter før, og har fått utredning for det. Da fant de ingen ting, og konkluderte med muskler. Dette er vel ca 6 år siden og artet seg ikke slik som dette gjør... Hmm...men er nok noen muskler uansett, synes bare det er ubehaglig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå