Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 jeg er 22år, datteren min 17mnd, og jeg er utd hjelpepleier, og eg tar studiekompetansen min nå. har vært alene fra dag 1. noen andre??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er 25 år. Har en sønn på 3.5 år og en datter på 16mnd. Ble alene for 4mnd. siden. Skal begynne på skole igjen til høsten, for å få generell studiekompetanse...
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 er 22, har en sønn på seks måneder, er hjemmeværende for tiden og har vært alene hele veien;)
pøber´n & je Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er 31. Har en gutt på 3,5 år, så jeg er egentlig for "gammel" for å være her *S* Har vært alene siden jeg var 6 mnd på vei. Jeg er utdannet omsorgsarbeider og jobber på lavterskelstilbud for narkomane.
marianne3108 Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er 22 år, studerer til førskolelærer. Har ei snuppe som blir 2 år i april. Ble alene for litt over 1 mnd siden!
2 søte Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 var ikke meningen å være anonym.. eg adder på en ting: det tvprogrammet jeg ikke kunne vært foruten disse lange kveldene: det står mellom 2 hos meg, veronica mars og grays anatomy:)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er 23 har ei tulle på 18 mnd. Flyttet ut fra barnefar i sommer og fant en leilighet noen hundre meter unna:) Er utdannet allmennlærer, men har ikke bhageplass og er derfor så heldig at jeg får være hjemme sammen med tulla en stund til:)
Anele&Solstråla Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er 26 år, har en jente på snart 3mnd. Ble alene den dagen jeg fant ut om graviditeten..Min daværende samboer var ikke klar for barn:( Er for tiden hjemme, men skal søke på Høyskole til høsten..Sykepleien antagelig!Men er avhengig av å komme in i nærheten av her jeg bor..så vi får se!
Gjest anouschka with Love Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er 29 år, har en sønn på 10 år og en datter på snart 5 måneder. Vært alene med begge to hele veien. Er i perm fra jobben min som IT konsulent. Jobber som coach (selvstendig næringsdrivende), og er astrologi student 1.ste året.
marienkaefer Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 eg er 24 år og har ei snuppa på 6 mnd. alene hele veien. er medisinstudent, men i permisjon i ø. og skal starter igjen i april med lesinga!
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er en jente på 21år som har en datter som er 1 måned idag! Har vært alene hele veien jeg også siden min ex ville jeg skulle ta abort, men han virker stolt nå så får se hva som skjer etterhvert. Tenkte å gå hjemme med vesla i ett år før jeg skal ta studiekompetansen så jeg kan søke meg inn på høyskolen.
Sabina og gjengen Skrevet 23. januar 2008 #12 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er 21 år, sønnen min er 17mnd og jeg har vært alene med han siden jeg var 12 uker på vei. Lille Turbo var ikke planlagt, men vi klarer oss utmerket godt alene. Jeg går som privatist i tillegg til å være hjemme og jobber en gang iblandt.. Om ca et år er jeg ferdig med fagene jeg trenger for studiekompetanse, da blir det et par år med jobbing og så lærerhøyskolen.. Kjæresten og jeg har akkurat forlovet oss, så snart burde jeg vel pelle meg ut av aleneforeldredebatten:p men jeg har jo vært her så lenge jooo...
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 Nærmer meg 31 og har ei skjønn datter på 21 mnd. Skal studere frå hausten av, men lese heime, så skal jobbe 80 prosent. For tida jobber eg som avd.ansvarlig på butikk. Men satser på å komme meg innenfor mattilsynet med tida. El. lengter eg tilbake til østlandet, så får sjå kva framtiden bringer.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #14 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er 27 år og har vært alene med sønnen min på 3,5 år fra dag 1. Er student og holder på å studere til bioingeniør. Bor i oslo.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #15 Skrevet 23. januar 2008 Det er jeg som har svart over her. Trykket feil på anonymknappen.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #16 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er 24 år, Elias er 1,5 år og flyttet fra barnefar når Elias var 2 mnd. Er nesten sosiolog, men hoppet over til barnevernslinjen der jeg går på 2 året og håper jeg kan ta en master i barnevern, for det trives jeg veldig med. Har kjæreste, men ikke samboer fordi jeg trives med å være alene med gutten min.
Kosel Skrevet 23. januar 2008 #17 Skrevet 23. januar 2008 Hei! Er 22år og har en sønn på 6mnd. Har vært aleine hele veien, men har et veldig godt forhold til pappa`n til mini og er veldig glad for det. Gjør alt så mye enklere for alle parter. Har også god støtte i både min og hans familie:) Har permisjon til beg. av april, men blir å gå hjemme litt til(jippi) da jeg søker høyskolen og blir student igjen fra høsten av......(glede/gruer meg...c",) hehe)
*Labomba80* Skrevet 23. januar 2008 #18 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er 27 år, og har en sønn på snart 4. Har vært alene med han siden han var 1 år. Har studiekompetanse og har tatt endel fag på BI. Jobber nå på konditori. Har endelig funnet verdens beste kjæreste da, så jeg er hoppende glad:)
Matja Skrevet 23. januar 2008 #19 Skrevet 23. januar 2008 Dette var kjempegøy lesing Jeg er 33 år (den eldste her!!), og har lille gull på nesten 9 mnd! Vi har vært alene hele tiden, bf trakk seg da jeg var 11 uker på vei, men vi klarer oss helt fint uten ham!! Bor i Bergen og er førskolelærer.
3 blå Skrevet 23. januar 2008 #20 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er 25 år og har en sønn på 2,5 år. Vi flytta fra pappaen til lillegutt når han var 10 mnd, så til sommeren blir det 2 år... Vi har det igrunnen helt flott alene vi Jeg er egentlig student og jobber litt ved siden av, men nå står alt på vent pga jeg har hatt langvarig sykdom. Men blir snart frisk -håper jeg
noLadyjustME Skrevet 24. januar 2008 #21 Skrevet 24. januar 2008 Jeg er visst snart 24 år:p har en sønn på snart 7 mnd som jeg har vert alene med hele veien. Vi har, og kommer til å klare oss flott:o) Har jobba i barnehage/SFO, men har store planer for meg selv så vi får se hva det blir.Faren til mini er i bildet, men er enda "under opplæring" og et sted der han prøver å forstå hva som skjedde og hvordan i alle dager oppføre seg som far..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå