Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/22/524651.html Jeg tror kanskje det kunne være en god idé jeg, bare ikke tanken bak blir benyttet feil. Hva tenker dere om dette?
~sjiraff~ Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Så lenge det blir brukt på den måten a man finner unødvendige sluk og heller putter inn pengene på tiltak som faktisk virker så er det jo en bra ide.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Er det jeg synes også, kanskje man hadde fått litt futt i integreringen og politikken rundt dette. Og kanskje, bare kanskje hadde det hjulpet på både slabbedaskinnvandrere og hobbyrasister! Det hadde vært saker det!?
Odine! Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Husker jeg feil, eller hadde Os et innvandrerregnskap? Eller var det et annet sted? Tror regnskapet gikk i pluss...
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 De har det, og de tjener på innvandrerne. Flere steder i DK og sverige er det samme greien. Jeg bor i Drammen og tror igrunn kanskje at vi virkelig trenger det her, for det er nok mange "pengesluk" som ikke fungerer og i tillegg er det veldig mange innvandrere her (hvorav over 9/10 er ikke vestlige!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå