kokelimonke Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Noen som har en god og lang sjekkliste på aaalt man skal huske? Prøver å lage en tidsplan på hva som bør fikses når, men har sikkert glemt noe..
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har bestilt en bok som heter wedding planner.. Der har man god oversikt over hva man skal huske på til enhver tid.. Og så er det "lommer" til utklipp osv.. =)
Mamman til Mari Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Denne er fin synes jeg: http://www.dittbryllup.no/planleggeren/sjekkliste.asp
LinTin Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 33 ting å huske: Antrekk til brudgommen Blomster til dekor Bordkort Bordplassering Brudebukett Brudekjole Ekteskapsærklæring Forlovere Fotograf Frisør Gifteringer Gjesteliste hårpynt Invitasjoner Kirke Klær til brudepike Klær til brudesvenn knapphullsblomster Lokaler Mat Musikk sko slør Sminke Toastmaster Transport for brudeparet Transport for gjestene underskjørt undertøy Bryllupskake Kaker Morgengave Overnatting Listen kan nok gjøres betydelig mye lenger, men tror jeg har husket det viktigste, fyll gjerne på jenter:)
Vannmann35 Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Her er en avansert sjekkliste http://www.pernillefayedesign.no/sjekkliste.pdf
kokelimonke Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2008 Supert! da har jeg litt å gå etter =)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 hvor har du bestillt sånn bok?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Du kan bestille slik bok på bryllupsweb.no Der får du og andre som feks. forloverplanlegger osv.. Kjempe greit.. Jeg skal være forlover og bruden har kjøpt slik forlover planlegger til meg.. Kjempe kjekt og greit å ha.. Mye å huske på for en forlover og;)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 "wedding planner" får kjøpt på bokkilden.no Helt super! Er på engelsk, men lett å skjønne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå