Gå til innhold

Jeg var litt spent i dag....


Anbefalte innlegg

Skrevet

da vi i dag byttet til sportsdelen og lillegutt for første gang skulle sove i voksiposen. Han elsker å sove på siden, men det er jo ikke så lett med seler i en voksi.

 

For det første så sovnet han før jeg fikk trillet vogna ut, og for det andre så sov han i 3 timer!! Smilte og strålte som ei sol da jeg hentet han.Tror jammen han likte den "nye" vogna si, jeg :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi,Oi, så bra da! Hørtes jo helt glimrende ut!:) Hvilken vogn har du?

Skrevet

Oi så bra!! 3 timer?? Kan ikke huske at knotten her har sovet mere enn 1 1/2 timer i strekk....

 

Men er det ikke godt å få bytta til sportsdelen da? Vi gjorde det da han var 3 mnd vi.... Han lå jo mere enn han satt selvfølgelig..... Men syns det var så kronglete å ta seg frem med bagvogna...

Skrevet

Emmaljunga city cross.

Kjempeflott vogn:o)

Skrevet

Han har vært så glad i bagen hele tiden, og den har fungert helt glimrende frem til nå. Men: han er blitt for lang for den nå.

 

3 timer er lenge, ja.

Lurer på om han sover like lenge i morgen.

Skrevet

MEn hvordan sover han ellers da....?

 

Min sover ca 2 1/2 t til sammen i løpet av morgen til kveld.

Skjønner ikke hvordan folk får de til å sove lenge av gangen heller....

Skrevet

Kommer an på dagen og hvor han sover(ute eller inne, hjemme eller borte..), men sover gjerne ca 2 timer midt på dagen. Har ofte behov for en halvtimes lur etter frokost og en halvtimes lur på ettermiddagen. I dag sov han de 3 timene og ikke noe mer, så dagene varierer. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...