Alba44 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 da vi i dag byttet til sportsdelen og lillegutt for første gang skulle sove i voksiposen. Han elsker å sove på siden, men det er jo ikke så lett med seler i en voksi. For det første så sovnet han før jeg fikk trillet vogna ut, og for det andre så sov han i 3 timer!! Smilte og strålte som ei sol da jeg hentet han.Tror jammen han likte den "nye" vogna si, jeg ))
Mina Sophie Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Oi,Oi, så bra da! Hørtes jo helt glimrende ut! Hvilken vogn har du?
LINDA*** Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Oi så bra!! 3 timer?? Kan ikke huske at knotten her har sovet mere enn 1 1/2 timer i strekk.... Men er det ikke godt å få bytta til sportsdelen da? Vi gjorde det da han var 3 mnd vi.... Han lå jo mere enn han satt selvfølgelig..... Men syns det var så kronglete å ta seg frem med bagvogna...
Alba44 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 Emmaljunga city cross. Kjempeflott vogn:o)
Alba44 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 Han har vært så glad i bagen hele tiden, og den har fungert helt glimrende frem til nå. Men: han er blitt for lang for den nå. 3 timer er lenge, ja. Lurer på om han sover like lenge i morgen.
LINDA*** Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 MEn hvordan sover han ellers da....? Min sover ca 2 1/2 t til sammen i løpet av morgen til kveld. Skjønner ikke hvordan folk får de til å sove lenge av gangen heller....
Alba44 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2008 Kommer an på dagen og hvor han sover(ute eller inne, hjemme eller borte..), men sover gjerne ca 2 timer midt på dagen. Har ofte behov for en halvtimes lur etter frokost og en halvtimes lur på ettermiddagen. I dag sov han de 3 timene og ikke noe mer, så dagene varierer. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå