Bea- Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 jenta mi heter Bea.. Synst det er et fint og søtt navn.. Ser at mange ikke liker Ea.. Tenke kansje det var det samme med Bea?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 En av mine beste venninner heter Beatrice:) Syntes det er ett nydelig navn. Og hun bruker jo bare Bea til vanlig liksom, fint syntes jeg da:)
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Synes Ea går, hvis man har et annet navn bak... Bea derimot, minner meg om et kallenavn for Beactrice, og jeg synes det er svært lite fint.
#Ariadne# Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 syntes det er ett hvalvt navn.. er for meg en forkortelse for navn som beatrice, beate o.l
Frk&vesla Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Bare Bea? -fnis- er vell en film som heter det?:-) Liker Ea & Thea bedre. Men hver sin smak:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå