Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Bea?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi heter Bea.. Synst det er et fint og søtt navn.. Ser at mange ikke liker Ea.. Tenke kansje det var det samme med Bea?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av mine beste venninner heter Beatrice:) Syntes det er ett nydelig navn. Og hun bruker jo bare Bea til vanlig liksom, fint syntes jeg da:)

Skrevet

Synes Ea går, hvis man har et annet navn bak... Bea derimot, minner meg om et kallenavn for Beactrice, og jeg synes det er svært lite fint.

Skrevet

syntes det er ett hvalvt navn.. er for meg en forkortelse for navn som beatrice, beate o.l

Skrevet

Bare Bea? -fnis- er vell en film som heter det?:-)

Liker Ea & Thea bedre. Men hver sin smak:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...