Gå til innhold

Babyen min vil ikke drikke av flaske!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten nydelig sønn på 3 måneder som ikke liker flaske. Jeg full-ammer og trives med det, men det hadde vært greit å kunne ta seg litt "fri" en gang imellom. Vi har øvd og øvd på å drikke av flaske, men han brekker seg og leker seg med tunga. Hvis han er veldig sulten nytter ingenting. Da bare skriker han helt til han får pupp. Noen få ganger har jeg fått ham til å drikke seg mett av flasken, men da vil han som regel ha litt pupp å avslutte det hele med. Og da står jeg jo ved start-streken igjen! Er det noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Min lille tulle er 5 mnd, og tar absolutt ikke faske, hun leker bare med tutten,biter på den og slikt......Tar gjerne imot råd ja:)

Skrevet

Samme her.minsten er tre måneder og det var akkurat det samme med storesøster også - lekte med tunga og "tygde på tuten , men ikke drikke nei... Og tar ikke smokk heller - skulle gjerne hatt noen råd der også jeg!

Skrevet

Samme her lillemann er 6mnd imorgen og nekter å ta flaske. Storebror var også sånn, men storesøster tok den med en gang. Vil gjerne ha gode råd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...