olebrum78 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har et stort vindu på kjøkkenet, Hvilken gardiner bør jeg ha? Er et lite og et stort vindu som går i ett. Det ene er ca 70cm, det andre ca 130cm... Litt lyst på liftgardin, men bør jeg da ha to eller en stor? Må få de sydd etter mål i tilfelle! Ønsker alle gode tips, men må ha gardiner!
mwp Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Vi har et stort og et lite vindu og har sydd en kappe som er helt slett som går over begge vinduene. Den er festa med borrelås i lista over vinduet. Andre delen av borrelåsen har teip på baksiden, så det er enkelt å få opp. Jeg valgte å fore gardina. Eller så kan du få sydd liftgardiner da, det er også fint.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Høres ut som du er naboen min.... hihi..... for slike teite vindu har vi også. Jeg gikk på ikea og kjøpte gardinstoff til 90 kroner. Sydde meg en rett kappe (litt sid). Billig og greitt, og kan skiftes når våren kommer. Lett å sy! Aller helst ville jeg hatt liftgardiner også, men umulige mål for å få kjøot ferdiggardiner..... SYR ikke liftgardiner SELV....
olebrum78 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 lyst på liftgardine jeg også, men da må en jo sy og det vil jeg ikke. Takk for ditt tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå